ח"כ טלי גוטליב קראה הלילה (ראשון)  לשר התקשורת להפסיק שידורי תקשורת בעת מצב מיוחד ובעת חירום בעורף כפי שהכריזה הממשלה מתוקף סמכותו, כך לדבריה. "אדוני השר זה הזמן להשתיק את שידורי 11, 12, 13 במסגרת סמכותך לפי ס. 13 לחוק הבזק. בשנאה ובשקרים ובפגיעה בחוסן הלאומי ע״י ערוצי תקשורת תועמלניים ופוגעניים משיבים באופן היחיד שהם יבינו", כתבה בחשבון הטוויטר שלה

דבריה של גוטליב עוררו סערה גדולה בקרב כל הקשת הפוליטית. העיתונאי עמית סגל כתב: "לכל אחד מאיתנו יש גם סמכות לשים את היוזר של טלי גוטליב על מיוט". גם העיתונאי אראל סג"ל הביע מורת רוח: "טלי זה ציוץ אומלל, אסור לפגוע בחופש הביטוי אפילו לא בקטע של עידנא דריתחא. כי אני יודע שאת נגד סתימת פיות. נאבקים על האמת וצדקת הדרך בלי לפגוע בחופש הביטוי של היריבים. אנחנו לא בולשביקים".

השר קרעי השיב בהמשך לדבריה: "גם הלב שלי רותח, אבל לא הייתי רוצה לחיות במדינה שבה שר התקשורת או הממשלה סוגרים ערוצים שמבקרים אותם, גם אם הם חוצים את הגבול ולעיתים מבלבלים בין אויב לאוהב. הפתרון הוא הרפורמה שלי בתקשורת, שבה הכח היחיד נמצא בידי הצופים. הם קובעים. הם מרימים או מורידים שידורים. רק הם".