חברת הכנסת אורית פרקש הכהן שוחחה הבוקר עם ענב דוידוב וטל שלו בתוכניתן ב-103FM, והתייחסה למגעים בבית הנשיא בסוגיית הרפורמה המשפטית. "הגענו למאני טיים. נצטרך בזמן המאוד קרוב להבין איפה הדברים עומדים", ציינה. 

"עסוק רק בדברים קיצוניים": ראש עיר במתקפה חזיתית על סמוטריץ' בעקבות קרן הארנונה
ריבלין טוען כי הזהיר את גנץ - "נתניהו לא יקיים אף הבטחה"

היא השיבה לדבריו של שר המשפטים יריב לוין, לפיהם יש לחדש את חקיקת הרפורמה לאחר העברת תקציב המדינה: "גם שר המשפטים וכל חברי הקואליציה מבינים שתהליך כזה יהיה הרסני. המחאה שתפרוץ בעקבות תהליך כזה תשבור את כל השיאים ובצדק. עשינו דיון רציני על כל הסוגיות אבל הגענו לזמן האמת. אני מעדיפה לא לפרט יותר מזה".

"הגענו לדיונים בלב מאוד פתוח", טענה והוסיפה: "מתוך הבנה שכל העצירה הזו נעשתה בגלל המחאה. אני מקווה שגם הצד השני מבין את גודל השעה והמחיר המאוד כבד שלמדינת ישראל כולה, אם יהיה כאן מירוץ חד צדדי. אני לא חושבת שצריך להתחיל להגיד 'ניצחון, לא ניצחון'. אנחנו ברגע משמעותי. אני חושבת שיהיה פה כן משמעותי מאוד בהנחה שהוועדה למינוי שופטים וההליך יהיה כסדרו. אבל כרגע אנחנו בצומת וצריך לראות מה קורה".

כרמל שאמה הכהן תוקף את הצעת קרן הארנונה

היא יצאה נגד קרן הארנונה, אותו מנסה לקדם שר האוצר: "הסיפור של קרן הארנונה הוא רק סימפטום. הרעיון שאומרים 'ניקח מרשויות כאלה נעביר לאחרות'. הבעיה בממשלה הזו, כשלמשל רואים את האקסל של האוצר, אתה רואה שאחרי כל העניין הזה את רואה פתאום את רשימת הערים שיוצאות בהפסד ויצטרכו לשלם לקרן הזו. ראש עיריית אילת הגיע במיוחד כדי לצעוק את הכאב שלו בוועדה. לכן, במבחן התוצאה יש כאן משהו שהוא לא שלם". 

פרקש הכהן תקפה את הממשלה: "זו ממשלה שאיבדה את האמון של הציבור. כשאני ראיתי את ההסכמים הקואליציוניים, כשאתה קורא מסמך של ראש אגף התקציבים שאומר לממשלה 'מה אתם עושים? לוקחים סכומי עתק, מפנים אותם לדיכוי של מנועי צמיחה'".