שדרן 103FM גיא פלג הפתיע היום (שני) את המאזינים לאחר שהחמיא לראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר כי "יש לו מומחיות גדולות שאי אפשר לזלזל בהן". פלג אמר את הדברים לאחר שמאזינה ביקשה להתייחס לנתניהו והתנהלותו.

לדברי המאזינה: "לפעמים אומרים עליו שהוא אדם חכם, אבל הוא בסך הכל היה מוכר כושל בחנות רהיטים עד שהוא החליט שהוא רוצה להשתלט על המדינה. אז הוא למד טוב טוב איך מדברים באנגלית ואיך עושים פוזות, אבל הוא בסך הכל שקרן, מסית ומפלג. נתניהו חלש בסך הכל, הוא נותן לאשתו ולבן שלו לנהל להם את המדינה".

המגיש הקשיב לטיעוניה של המאזינה ואמר: "יכול להיות שהוא לא יודע למכור רהיטים, אבל יש לו מומחיות גדולות שאי אפשר לזלזל בהן. אני מסכים שהוא מסית, אבל הוא לא כלי ריק, הוא אדם רב כישורים, אי אפשר להתעלם מההישגים שלו".

"נדמה שאנחנו יוצאים למבצע שנתי"

לאחר מכן התייחס פלג להפסקת האש שהוכרזה ביום שבת ולמבצע "מגן וחץ" שהגיע לסיומו בהישגים טקטיים של ישראל מול ארגון הג'יהאד האסלאמי. השדרן אמר: "דומני שמאז ההתנתקות, יצאנו ל-15 מבצעים שכאלה. סיכום ההנהגה אחרי כל מבצע היה דומה, 'הועמקה ההרתעה, הישגינו אדירים. ואולי נכון לשאול בנקודת הזמן הזאת, איך ייתכן שפרק הזמן מסבב לסבב הולך ומתקצר, אם הועמקה ההרתעה?".

פעילות כוחות צה״ל בזירה הדרומית במבצע מגן וחץ

עוד אמר פלג, כי "נדמה שאנחנו יוצאים למבצע שנתי, ואם הסיכולים כל כך מזהירים ומוצדקים, גם במחיר של פגיעה לא פעם בחפים מפשע, איך ייתכן שמיד נמצאים מפקדים חדשים? איך הג'יהאד מוצא מפקדים חדשים לתפקידים שמהם איש לא חזר חי?".