עימות חריג למדי התרחש הערב (שני) בין המוזיקאי קובי אוז לבין יו"ר מפלגת העבודה, ח"כ מרב מיכאלי, על רקע סערת הצעת חוק "קרן הארנונה".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

אוז תקף את דבריה של מיכאלי בישיבת סיעת העבודה וכתב: "איך בדיוק זה טקסט שיצא ממפלגת העבודה? תתאחדו עם ליברמן דחוף", בתגובה השיבה חברת הכנסת: "קובי היקר, הטקסט הזה הוא נגד ממשלה מושחתת, לא נגד אף אחד אחר, ודאי לא אף סוג אוכלוסיה. אם לממשלה הזו היה אכפת משוויון או מצדק חלוקתי, הם היו לוקחים את 13 מיליארד השקלים של הכספים הקואליציוניים המושחתים שנלקחו מקופת המדינה לטובת ג'ובים וקומבינות ונותנים אותם לבתי חולים בצפון או למערכת החינוך בדרום. צמצום פערים, שוויון וצדק חלוקתי הם הדבר האחרון שמעניין את הממשלה הזו".

"ושלא נטעה – הם לא פוגעים רק בציבור החילוני, אלא בראש ובראשונה בדור העתיד של הילדים החרדים שלא יקבלו כלים והכשרה בסיסיים להתמודד בעולם תעסוקה מודרני ושוב יצטרכו ליפול לנטל על הקופה הציבורית. הפעולות של הממשלה הזו הן בכייה לדורות", טענה.

אוז השיב לדבריה וכתב: "מרב יקרה, תודה שכיבדת בתשובה. עדיין, מה זה משנה אם הכסף הולך להחזרה בתשובה או לחוג מקרמה? למה היה חשוב לגעת דווקא בנקודה הזאת? יש חוזרים בתשובה ובשאלה וחרדים ודתיים שעובדים קשה ובעבודות קשות. ילדים נולדים בכל המגזרים ויש המון משרדים ומעט דירות. נקודת התורפה כאן היא אפליית הערבים".