בן כספית וינון מגל התחילו הבוקר (רביעי) את שעת תוכניתם השנייה ב-103FM, בוויכוח נוסף בסוגית "מי הוא איש ימין". כספית טען: "אני יותר איש ימין מנתניהו בהרבה".

דיווח: ישראל תקפה בגבול לבנון-סוריה; במערכת הביטחון מכחישים
"יצאת בור": למה תקף ינון מגל וכיצד השיב בן כספית?

מגל השיב בציניות: "ברור, אתה גם יותר איש ימין ממני". בתגובה אמר בן: "אתה לא איש ימין, אתה שטוף מוח ופולחן אישיות". מגל המשיך בקו הציני, ועקץ: "ברור, בגלל זה אני מתנגד להתיישבות בארץ ישראל ואתה תומך". 

כספית: "זה שתמשיך להוציא את דיבתי, לא יהפוך את זה לנכון". בתפיסות ביטחוניות, אני איש ימין מובהק. התנגדתי לכל עסקאות השבויים. התנגדתי להתרפסות מול ארדואן. בנושא תהליכי השלום, אני חושב שישראל לא יכולה להרשות לעצמה לא לחתור לשלום, חתירה אמיתית, ואני שמח ש'מר מלחמה בטרור', נתניהו, אימץ את התפיסה הזאת, והלך להסכם וואי ואימץ 'חבר בבית הלבן' שקראו לו ערפאת, וניהל מו"מ 800 פעם, וניהל מו"מ עם אסד האב והבן על ירידה מלאה מרמת הגולן - אני שמח".

עוד אמר: "אבל אני למשל היום, חושב שעד שלא יקום מנהיג פלסטיני שיוכל להגיד בקולו שלא תהיה זכות לשיבה לתוך ישראל, אין בכלל על מה לדבר. אין כרגע מנהיג כזה".

מגל השיב: "גם דרוקר לדעתי התנגד לעסקת שליט. זה לא הופך אותך לאיש ימין, כי זה לא עניין של ימין ושמאל. רוב הציבור תמך בעסקת שליט".