לשכת השר ניר ברקת פרסמה הערב (חמישי) הודעה, בה נטען כי אזרח ישראלי ניסה לתקוף אותו פיזית, במהלך הפגנה שנערכה בעת ביקורו הרשמי בבוסטון. בהודעה נמסר: "מספר מפגינים ניסו להגיע פיזית לשר ברקת וניסו להדוף את מאבטחי היחידה לאבטחת אישים. הודות למאבטחי השר נמנעה פגיעה פיזית בשר בממשלת ישראל. קב״ט הקונסוליה הישראלית הגיש תלונה במשטרה נגד התוקף - שנעצר".

ברקת מסר בתגובה: "רצח פוליטי הוא עניין של זמן במדינת ישראל. בחסות המחאה יש מי שהתיר את דמם של נבחרי ציבור. אנחנו במדרון חלקלק ומסוכן. אני מודה למאבטחי היחידה לאבטחת אישית שהדפו את התוקף ומנעו פגיעה בי. אלימות היא כרסום יסוד הדמוקרטיה".

ממארגני ההפגנות נמסר בתגובה: "בשנים האחרונות תועדו מעל ל 1500 מקרי אלימות שונים נגד מפגינים, שמקיימים מחאות דמוקרטיות לא אלימות, מצד תומכי ממשלת הדיקטטורה. השר ברקת, שמשקר במצח נחושה וטוען לתקיפה שניתן לראות בבירור שלא הייתה, לא פצה אז את פיו. שלא יחלק ציונים ושלא יטיף מוסר. נמשיך להגיע לכל מקום ולהפגין באופן נחוש ולא אלים מול כל מי שפוגע במדינת ישראל ומקדם דיקטטורה עד אשר האיום יוסר".

עוד נמסר כי "המפגין שהוכה על ידי מאבטחי השר ברקת לא נעצר. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לאחר התקיפה ושוהה להמשך טיפול".

מטעמו של המפגין נמסר: "אני, יניב בז'רנו, מדבר פה מבית החולים בבוסטון לאחר שהמאבטחים של ניר ברקת דחפו אותי בכוח רב ושברו לי את עצם הירך ואני איאלץ לעבור ניתוח בקרוב. כל מה שניסינו לעשות זה לצעוק בושה לברקת והמאבטחים שלו הגיבו באלימות מטורפת. המחאה שלנו בבוסטון - אנחנו תמיד שמרנו על קו לא אלים ואנחנו בהלם מהאלימות שהפעילו המאבטחים שלו. אנחנו נמשיך במחאה הזאת בקו לא אלים, זו דרכנו, זו דרכה של המחאה ואנחנו נמשיך בה".

כזכור, זו אינה הפעם הראשונה בה אירוע בהשתתפות השר ברקת מידרדר לאלימות. בחודש שעבר, הפגנה שנערכה נגדו במהלך אירוע בבית מלון בכפר בלום, הפכה אלימה, כאשר מאבטחים במקום תקפו מספר מפגינים. בסביבת ברקת נטען לאחר מכן: "האירוע עלול היה להסתיים בפגיעה בשר, לאור העובדה שלמשטרה לקח חצי שעה להגיע ולפזר את המפגינים ובינתיים השר היה עם מאבטח אחד שלא הצליח להתמודד עם עשרות מפגינים אלימות שמנסים פיזית להגיע לשר ברקת. הרצח הפוליטי הבא הוא עניין של זמן".