רועי נוימן, דובר המחאה נגד הממשלה והרפורמה המשפטית, שוחח הערב (רביעי) עם ענת דוידוב בתוכניתה ב-103FM, וקרא לעצירת השיחות בבית הנשיא. "לפני הכול אנחנו קוראים לראשי האופוזיציה לצאת מההידברות ולא לחזור אליה עד שלא מתבטלים כל 189 החוקים", ציין. 

בעקבות התרגיל של נתניהו: איך צניחת הבורסה וזינוק הדולר משפיעים עלינו?
פרקליטו לשעבר של נתניהו מגנה את התרגיל בכנסת ויוצא באזהרה חמורה

עוד טען: "החטא הקדמון היה המשא ומתן כשחרב הדיקטטורה על הצוואר. נתניהו החליט שהוא משתלט על הועדה לבחירת שופטים ויש לו שני נתיבים – או דרך לשכת עורכי הדין, או שהוא יעביר את החוק שכבר מוכן לקריאה שנייה ושלישית והוא יכול לחוקק אותו תוך יום. לכן, אם זאת ההחלטה שלו, אין מה לעשות שיחות – הוא החליט שהוא רוצה שופטים שפוטים". 

"אם קארין אלהרר לא תיבחר היום ויפילו את הבחירה שלה, מבחינתנו אנחנו קוראים לכל האנשים להגיע לקפלן. אם היא תיבחר נתכנס ונודיע תוך כמה דקות לציבור. בכל מקרה, אנחנו נגביר את הקצב גם בהפגנות בסופי השבוע וגם נחזור לעשות פעילויות שונות. בכל מקרה הועדה נדחית, נתניהו החליט לא למנות את הועדה כי הוא רוצה להחליט מי יהיו השופטים, זה גם קשור למשפט שלו, צריך לשים את זה על השולחן", הוסיף. 

צעדת מחאה נגד הרפורמה בתל אביב (צילום: אבשלום ששוני)

על ההיחלשות היחסית שחלה לאחרונה במחאות, אמר: "השבוע תהיה ההפגנה ה־27 רצוף בסופי שבוע. זה דבר בלתי נתפס, עצם ההפגנות וגם המספרים - יש שבועות עם יותר משתתפים ויש עם פחות, אבל זה עדיין עם מעל מאה אלף, שאלה מספרים מדהימים. ברור לנו שחלק מהאנשים רצו לתת צ'אנס לשיחות בבית הנשיא, אבל הם לא ויתרו על זה שהם רוצים להילחם למען הדמוקרטיה הישראלית".

כשנשאל בנוגע לציוץ של חברת הכנסת טלי גוטליב - "שלושה חוקים של הרפורמה יעברו ויעשו כאן שינוי היסטורי", השיב: "תנסו, אנחנו נהיה ברחובות ואנחנו נבלום את זה עוד פעם ועוד פעם, וישראל תישאר דמוקרטית". 

סייעה בהכנת הכתבה: נויה חסון 103fm.