הודעת ראש הממשלה בנימין נתניהו על הכוונה לחדש את החקיקה המשפטית, עוררה את זעמם של מתנגדי הרפורמה שמאיימים בהחרפת המחאה.

גנץ: "לא מחפש לפוצץ את השיחות"; הליכוד: "נשקול את צעדינו"
"נהיה ברחובות": אחד מראשי המחאה באזהרה לממשלת נתניהו

ממחאת "המילואימניקים אחים לנשק "נמסר: "ראש הממשלה בפועל לוין החליט-והעוזר שלו נתניהו מקדם את חוקי הדיקטטורה המסוכנים לביטחון ישראל. כל התקדמות חקיקה שאיננה בהסכמה תמצא את המילואימניקים כחומת המגן של עם ישראל. כי צבא עם יש רק בדמוקרטיה".

מטעם "מובילי ההתנגדות לדיקטטורה" מסרו: "האיומים של נתניהו על מערכת המשפט ייענו בתגובה ציונית הולמת: הפגנות ושיבושים שיביאו לכך שכל ניסיון לפגוע במערכת המשפט ובדמוקרטיה הישראלית ייכשלו. נתניהו הודיע שישראל תהיה דיקטטורה והביא בדבריו לפגיעה קשה בכלכלה, קרע בעם ולטרלול מערכות נוסף. אנחנו ערוכים לסבב נוסף - וגם בו הדמוקרטיה הישראלית תנצח".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מארגון קומי ישראל נמסר: "נתניהו הוא רודן בהתהוות שלא מסוגל לזנוח את מזימת ההפיכה. אנחנו מזהירים: כל חקיקה דיקטטורית תיתקל בקיר ברזל של מאות אלפי פטריוטים נחושים. המאבק יוגבר, יוחרף ויורחב. מדינת ישראל תשותק ותושבת מצפון ועד דרום. בים, באוויר וביבשה.״
 
כאמור, מוקדם יותר היום אמר נתניהו בפתח ישיבת הממשלה: "בשבוע שעבר הוכח כי גנץ ולפיד שיחקו משחק. זה היה מצג שווא של כביכול הידברות. נתנו חודש ועוד חודש ועוד, הנציגים שלהם לא הסכימו להבנה המינימלית ביותר. הכוונה הייתה למרוח זמן , למסמס כל תיקון. בשעה שרוב גדול בציבור מבין היום כי צריכים לעשות תיקונים במערכת המשפט. לכן השבוע אנו נתכנס, נתחיל השבוע את הצעדים המעשיים  נעשה אותם באופן מדוד ואחראי, אבל בהתאם למנדט שקיבלנו - נעשה תיקונים במערכת המשפט".