יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, הזהיר הערב (שבת) בתוכנית "פגוש את העיתונות" בחדשות 12 וטען כי "יש פה אובדן שליטה וניסיון להשתמש בזרועות הביטחון לצרכים פוליטיים. אני מקווה שנתניהו לא יגרור אותנו להרפתקה צבאית בצפון". בהמשך תקף את המהומות בשומרון ואמר כי "יש פה כאוס מוחלט וזה פוגע במפעל התיישבות, 90 אחוז מהם אנשים נורמטיביים".

ישראל במסר ללבנון: "אם חיזבאללה לא יפנה את העמדה - נשתמש בכוח"
כמות מערכות ההגנה האוויריות הוכפלה: השינוי של חיזבאללה שמדאיג את ישראל

"אהוד ברק ודן חלוץ גורמים נזק"

בהמשך, חזר על הביקורת נגד הקריאות למרי אזרחי ואמר: "המחאה מבורכת וצריך להמשיך. מה שלא מקובל עלי, אי אפשר בעד לדבר בעד החוק ולקרוא להפרת החוק. אי אפשר לקרוא לחוסן העם ולקרוא לסרבנות. המרכיב הכי חשוב זה אחדות העם, ולכן כל הקריאות למרי לא מקובלות. אפשר למחות, אבל במסגרת החוק. המטרה לא מקדשת את האמצעים. אין שום מקום לסירוב פקודה, אני קורא לכל המתנדבים למילואים להמשיך בהתנדבות".

אהוד ברק בהפגנה (צילום: אבשלום ששוני)
אהוד ברק בהפגנה (צילום: אבשלום ששוני)

לדבריו, "אין עילת סבירות, זה מהלך להחזרת דרעי לממשלה. זה הכל בשיטת סלמי, זה מה שלוחץ עכשיו על נתניהו. במסגרת החוקה צריך להקים בית משפט לחוקה שיפרש אותה ולא בית המשפט העליון. אהוד ברק וחלוץ גורמים נזק. הקריאות שלהם להפר את החוק, זה לא סביר". 

בסיום, התייחס לדרמה בתיק 4000 לאחר שלושת השופטים אמרו לפרקליטות  כי יתקשו להוכיח את סעיף השוחד בתיק זה. "זה שיש ויכוח בין שופטים לפרקליטים זה טוב, זה מסוכן שהם מתואמים. כשיש ויכוח התיק לא מכור. אני מברך על הוויכוח שקיים, שזה לא תיק תפור. אני שמח לראות שהמערכות עובדות בצורה נקייה. נתניהו היה צריך להתפטר, הוא צריך להגיע מסקנות", סיכם.