מחריף העימות בין השר במשרד המשפטים, דודי אמסלם, למנהלת רשות החברות הממשלתית, מיכל רוזנבוים. השר אמסלם העביר היום (חמישי) מכתב בו השיב לטענותיה של רוזנבוים כי מופעלים עליה לחצים פסולים ודרש: "מבקש ממך לא לפנות אליי יותר".

אמסלם תחת מתקפה: "לתת לו את רשות החברות לביצוע מינויים פוליטיים - טעות"
העולם הפוליטי כבר מתהפך, ומי שלא יתיישר עם המדיניות - ילך הביתה | יהודה שרוני

עוד נכתב: " לאור התנהלותך הקלוקלת, לא אהיה שותף למשחק הזה שאת משחקת. בהמשך להתנהלותך השערורייתית, המעלה אף חשד חמור לעבירות על טוהר המידות - אני מסיר את אחריותי ממך ולא מעוניין במכתבייך התכופים. את מוזמנת להמשיך ולפנות למנהלך הישיר, חברך הטוב ושותפך לפוטש, גיל לימון".

הרקע להחרפת העימות במכתב חריף שהעבירה רוזנבוים לאמסלם שבוע שעבר בו כתבה כאמור כי מופעלים עליה לחצים פסולים: "בימים האחרונים החמרת באופן משמעותי את הטון הבוטה שבו אתה פונה אלי ומתנסח כלפי ובחרת להטיח בי שורה של הכפשות והאשמות שווא, תוך פגיעה חמורה בשמי הטוב, ותוך הפצת הדברים ברבים. כך למשל במכתבך שבנדון ייחסת לי שקרים והטעיות וטענת כי ביצעתי עבירת משמעת. מפרסומים פומביים אף למדתי כי הרחקת לכת וייחסת לי מעשים פליליים ופגיעה בטוהר המידות".

מיכל רוזנבוים (צילום: אלעד מלכה)
מיכל רוזנבוים (צילום: אלעד מלכה)

עוד טענה כי היא סבורה שדבריו של אמסלם הם חלק ממזימה להדיח אותה מתפקידה, כדי להקל עליו לעשות כרצונו בחברות הממשלתיות, והוסיפה: "אני רואה חשיבות להבהיר באופן הברור ביותר: ניסיון להלך עלי אימים לא יצלח, אינני יראה מפני התמודדות על אמת מקצועית ועל הגנת האינטרס הציבורי".