סא"ל במיל גיא רוזן, ממובילי 'אחים לנשק' ולשעבר מפקד יחידה מסווגת בחיל האוויר, שוחח היום (חמישי) עם יוסי מזרחי ברדיו צפון, 104.5FM, ושיתף בדאגתו לגבי המציאות הישראלית המורכבת לאור הרפורמה המשפטית שבעיצומה ומחאות הענק נגדה ברחבי הארץ.

לדבריו, "אני, כמו כל חבריי, מוטרד מאוד מכל מה שקורה פה. אנחנו בתקופת בין המצרים ויש לכולנו תחושה שראש הממשלה ושר הביטחון רוצים בכוח להוביל אותנו לעוד אסון לאומי בתקופה הזו. ראשי מערכת הביטחון, הרמטכ"ל ומפקד חיל אוויר וראש השב"כ וראש המוסד יודעים בדיוק מה קורה אצלם בחצרות - יש תפיסה איומה שבה פשוט מחרבים פה את צבא העם".

המחאה נגד הרפורמה המשפטית (צילום: מחאת הסטודנטים)

רוזן הוסיף: "אני חושב ומאמין ומתפלל לריבונו של עולם כל יום שהמשולש הזה של המחאות העממיות האדירות והלחץ מארצות הברית והלחץ של אנשי המילואים - יביאו להתפטרות של ראש הממשלה ולעצירה של המהפכה המשטרית הזאת. אחרת, יקרה פה עוד אסון. כל יום שנמשך, הסיפור הזה גורם רק לנזק".

לסיום, ביקש לציין כי "החבורה המטורפת הזאת, בשיכרון כוח, איבדה את הבלמים ואנחנו לא ניתן לזה לקרות. זאת האחריות שלנו. לזה נשבענו בגיל 18 - אנחנו נשמור על קיומה של מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית. להערכתי תהיה פה הודעה דרמטית של מאות ואלפי אנשי מילואים, כולל הרבה מאוד טייסים, שהעסק הזה נגמר. לא יקרה פה שהמדינה הזאת תהפוך לדיקטטורה, למדינת שחיתות - לא נשרת פה דיקטטור".