הרפורמה במערכת המשפט: הפגנת ימין תתקיים הערב (ראשון) בתל אביב, במטרה לתמוך בממשלה להמשיך בחקיקת הרפורמה המשפטית וצמצום עילת הסבירות. מתן פלג, מנכ"ל תנועת "אם תרצו" המארגנת את ההפגנה, אמר הבוקר כי הוא מקווה לנוכחות של מאות אלפי מפגינים. "בסוף יש פה מחנה שלם שבצדק נשאר בבית", אמר בשיחה עם ענת דוידוב וגדעון אוקו בתוכנית "שבע תשע" ב-103FM. "עשינו את שלנו בקלפי, אבל למדנו שזה לא מספיק לדמוקרטיה בה לשכבות שונות בציבור יש קול מאוד חזק".

בפתח יום המחאה: אלפים בתפילה לאחדות העם בכותל | שידור חי
אהרן ברק במסר לנתניהו: "צמצום עילת הסבירות יפגע קשות בדמוקרטיה הישראלית"

לדבריו: "אנחנו לא יכולים להפקיר את הרחוב. אחת הסיבות המרכזיות לקיים את זה בתל אביב היא כי יותר קל להגיע לשם מאשר לירושלים להרבה מאוד קהלים, האוטובוסים מגיעים מיהודה ושומרון, מעפולה. אין לנו את מאות המיליונים שיש לשמאל, אין לנו את העוצמה למלא את מדינת ישראל בשלטי חוצות".

פלג גם הבטיח כי ההפגנה הערב לא תגרום לכל הפרות סדר. "אנחנו לא מחפשים לחסום שום דבר, אנו אזרחים שומרי חוק שרוצים לתקן את מערכת המשפט. לא יהיו חסימות באיילון. אנחנו פה בשביל לקרוא לתיקון מערכת המשפט וכדי שלא תהיה עריצות המיעוט. אם באופן כללי בדמוקרטיה אלפיים טייסים מפנים את העוצמה לממשלה במקום למטוסי אויב – זאת בעיה".

בתוך כך, בירושלים נמשכת המחאה נגד חקיקת צמצום עילת הסבירות. לאחר שהגיעה שיירת המפגינים לבירה אתמול, הבוקר נפתחו המחאות בתפילה המונית בכותל המערבי. בהמשך היום צפויים המפגינים ליצור "שרשרת אנושית" מהכותל אל הכנסת.

על פי מובילי המחאה, "אלפי משתתפים צפויים ליצור שרשרת אנושית באורך של ארבעה קילומטרים מהכותל המערבי עד משכן הכנסת, להמחשת הקשר הבל ינותק בין היהדות לדמוקרטיה.  לאחר חצי שנה של קיטוב הולך ומעמיק, יוזמה חדשה מאחדת את עם ישראל למפגן הקורא לגבש הסכמות רחבות כדי למנוע קרע בעם".