לאחר ההתבטאות המפתיעה של השר אבי דיכטר הבוקר (שישי), כשטען כי "ישנם בריונים המסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית", שר נוסף בליכוד הצטרף אליו בהשמעת קול מפויס בנושא הרפורמה המשפטית.

השר אופיר אקוניס התייחס בריאיון לתוכנית "הנבחרים" ב-100FM על סוגיית אי-כינוס הווועדה לבחירת שופטים, ותקף את שר המשפטים יריב לוין: "זה להחלטתו של שר המשפטים, אני חושב שאין שום סיבה שלא לכנס את הוועדה לבחירת שופטים כדי למנות שופטים בבתי משפט מקומיים ומחוזיים, השלום, לענייני משפחה... אלה שופטים שבהחלט אפשר למנות".

כזכור, בפוסט בפייסבוק כתב הבוקר דיכטר: "בדיוק כמו ביום הכיפורים של שנת 1973, "בריונים" של קונספציה, סיכנו מאוד את המדינה מבחינה ביטחונית וצבאית. כך היום, ישנם "בריונים" המסכנים את המדינה בגרירה לחקיקה קיצונית, או בסחיפה למחאה קיצונית ואלימה. לא חשבתי אז ב-73׳, שחורבן בית שלישי מתרגש עלינו. אולי היותי צעיר מידי, או תמים מדי כלוחם בסיירת מטכ"ל, שגרמו לי כבר אז להיות אופטימי. לא חשתי אז ואיני רואה היום, חורבן בית חלילה. אני כן רואה לנגד עיניי, את האתגר שביכולתנו להתמודד עימו ולנצח. השפויים משני הצדדים, שהם הרוב המוחץ, נגד "הבריונים" מכל צד, שהם המיעוט הרוצה לפוצץ".