בליץ הראיונות של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לתקשורת הזרה נמשך. אמש, התראיין נתניהו לרשת NBC האמריקאית ונשאל שוב לגבי הרפורמה המשפטית, לאחר אישור החוק לצמצום עילת הסבירות. כמו כן, נשאל גם לגבי האפשרות האם בג"ץ יתערב בחוק היסוד ויבטל אותו - ושוב התחמק מלהשיב האם יציית לפסיקה.

ח"כ מהליכוד מצהיר: "לא רואה אירוע בו העליון מתערב בחוקי יסוד - אין לו סמכות"

ראש הממשלה התייחס בפתח הריאיון למחאות נגד הרפורמה במערכת המשפט והדגיש כי "ישראל לא הולכת לקראת מלחמת אזרחים". לדבריו, "כשהאבק ישקע, אנשים יראו שהתיקון הכרחי". כמו כן, נתניהו טען בריאיון כי "מאזן מחדש בזהירות את רשויות השלטון בישראל - כדי להרחיק את הכוח מהשופטים ולא מנציגי הציבור הנבחרים", שלדבריו, "לקחו יותר מדי סמכות לעצמם". 

לאחר מכן, נתניהו הודה כי החקיקה האחרונה, במסגרתה הכנסת אישרה את החוק לצמצום עילת הסבירות, "שווה את זה". עוד הוסיף כי "אני חושב שהפחדים שהובעו על ידי האזרחים יירגעו, והם יראו שישראל דמוקרטית בדיוק כפי שהייתה קודם לכן, ואפילו דמוקרטית יותר". על מחאת המילואימניקים אמר: "אני חושב שזה מצער שיש חיילי מילואים שעומדים בתוך הוויכוח הפוליטי".

כזכור, ראש הממשלה התראיין בשבוע שעבר לרשת CNN האמריקאית בנושא חקיקת הרפורמה המשפטית וסירב להתחייב כי יכבד את פסיקת בג"ץ בהינתן פסילת החוק לצמצום עילת הסבירות: "מקווה שלא נגיע לכך", אמר בראיון. בראיון נוסף לרשת NPR טען נתניהו כי הוא אינו מתכוון לפטר את היועמ"שית בהרב מיארה.