סערת דבריו של ארי שמאי בערוץ 14 נמשכת: הבוקר (שלישי) התייחס שמעון שבס, מנכ"ל משרד רה"מ בתקופת יצחק רבין, לקריאתו של עוה"ד לשחרר את יגאל עמיר מבית הסוהר. בראיון בתכנית "שבע תשע" ב-103FM אמר שבס: "אני בטוח שיום אחד יגיע והוא ישתחרר. כל הזמן מנסים לכוון את זה ליגאל עמיר, צריך לזכור שהיו כאן עשרות אלפים שעודדו את הרצח ושמחו אחרי הרצח. יגאל עמיר היה האקדח שירה, מאחוריו היו אנשים רבים, פוליטיקאים ואנשי דת".

ארי שמאי מתייחס לקריאתו לשחרר את יגאל עמיר: "האמירה הכי דמוקרטית בטלוויזיה"

"לא הייתי מופתע", הודה שבס בפתח דבריו. "אני מכיר אותו ואת הצורה של ההתבטאויות שלו וכו'. התפלאתי יותר מהתגובות וממחיאות הכפיים - מחיאות הכפיים באולפן זה היה דבר מזעזע". 

לדבריו, "כשהופכים את זה לאירוע פוליטי זה משנה את הכללים, עברנו 28 שנים מהרצח, וכל השנים האלה התעסקנו בלא מעט התבטאויות. אנחנו במציאות מאוד מסובכת, פוליטית, חברתית. אם ב-95 היו לנו את אותם אנשים נפלאים שיוצאים לרחובות, שקמה ברסלר, ומשה רדמן". 

שבס המשיך ותקף את הממשלה: "אתה יודע מה זה לראות את האנשים האלה בממשלה? בממשלת ישראל? אני לא יכול לראות את האנשים האלה בכלל, אני מסתכל עליהם אני מכבה את הטלוויזיה, אם היו מעלים את ראשי השב"כ שהיו דאז, ואיזה חקירות התנהלו סביב אותם אנשים. סביב אותו DNA. אנשים ממהרים לשכוח, בתקופה ההיא הרבה מאוד אנשי הלכה קבעו דין רודף והיו פוליטיקאים שעסקו בהסתה".