ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט ביקרו במפקדת פיקוד מרכז יחד עם הרמטכ״ל הרצי הלוי. נתניהו קיים הערכת מצב בה ניתנה סקירה על הפעילות המודיעינית והמבצעית במרחב. לאחר הסקירה, קיים נתניהו שיח עם לוחמים מהיחידה הרב-ממדית.

"יצאנו בנס": אחד מהפצועים בפיגוע במעלה אדומים מספר על רגעי האימה
פיגוע ירי במעלה אדומים: שישה נפצעו קשה-בינוני, המחבל חוסל

נתניהו: "סיימתי עכשיו עדכון מאוד יסודי לראות את האמצעים החדשניים שצה"ל מפעיל כאן בלחימה בטרור. כפי שאני רואה את זה, צה"ל בכשירות מלאה - זה נכון לכל האתגרים בכל החזיתות. אני מבקש לומר לכם שלא רק צה"ל איתן, גם הכלכלה איתנה. התבשרנו ש׳אמזון׳ משקיעה 26 מיליארד שקלים בכלכלת ישראל, זה אחרי שהתבשרנו ש׳אינטל׳ מתכוונת להשקיע 25 מיליארד דולרים בכלכלת ישראל, ואנבידיה בונה פה מחשב על".

נתניהו: "נעשים מאמצים להגיע להסכמה על עילת הסבירות, דלתנו פתוחה" (צילום :לע"מ)

עוד הוסיף נתניהו: "ובכן, צה"ל איתן, כלכלת ישראל איתנה, והחברה והדמוקרטיה הישראלית ייצאו מחוזקות. אני רוצה לבשר לכם שאני עובד סביב השעון יחד עם אחרים על הפתרון.

גלנט: "אני רוצה להודות למפקדים וללוחמים על פעילותם הרצופה, האיתנה, המסורה למען ביטחון ישראל, בלעדיהם לא היינו מגיעים לשום דבר. האתגר שלנו, מביא גם לידי ביטוי את היכולת הבלתי רגילה של הטכנולוגיה הישראלית, בתוך הצבא ומחוץ לצבא. התוצאות הכוללות הן תוצאות מצוינות ולמרות זאת, יש לנו אירועים קשים. ואני אומר כאן בצורה המפורשת ביותר, מי שיפגע בחייל או באזרח אנחנו נבוא איתו חשבון ונביא אותו או לבית הכלא או לבית הקברות".