סרטון של השרה מאי גולן הופץ היום (שני) ברשתות החברתיות ובו היא מתועדת בעת שהיא צועקת על מפגינות, זאת כאשר נוכחים שהיו במקום מנסים להפריד ביניהן. 

"פרחה משכונת התקווה": מפגינה נעצרה בחשד שתקפה באלימות את השרה מאי גולן
"נעמיד אותך מול כיתת יורים": אופיר כץ הותקף בכנס בעפולה
 

כמה דקות לאחר שהופץ הסרטון, התייחסה אליו גולן בחשבון הטוויטר שלה: "לאיזה עוד שפל וריקבון יגיעו אותם אנרכיסטים?!", כתבה. "לתקוף מילולית ופיזית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה ולכן נאלצתי להגן עליה בגופי! מודה מקרב לבי לאבטחת השדה שהגיעה והגנה עלינו במקום - ומודה באופן אישי לממונה התורן שנפצע בידו מאלימות האנרכיסטיות! הנחמה היחידה מהאירוע המביש הזה היא מחיאות הכפיים שקיבלתי מעשרות הנוסעים שצפו במתרחש וגם הזדעזעו ועודדו אותי להמשיך ולשבת במקום בו אני ואימי אכלנו".

"אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית!", הוסיפה. "יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים: ואף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".

לחצו כאן וקבלו את עיתון מעריב לחודש מתנה למצטרפים חדשים>>>

מלשכתה של השרה גולן נמסר: "השרה מאי גולן הותקפה בשדה התעופה ביחד עם אמה בת ה-76 באמצע טרמינל 1 לעיני רבים. השרה הגנה בגופה על אמה מפני 2  אנרכיסטיות שקיללו, צרחו ואיימו. אבטחת השדה הגיעה למקום והגנה על השרה גולן ואימה והסיטואציה הסתיימה כשחצי טרמינל נעמד ומחא כפיים לשרה גולן שסירבה להתפנות מהמקום. ממונה התורן נפצע בידו מאלימות האנרכיסטיות".