עורך הדין עופר ברטל, שהיה בעברו מועמד לבית המשפט העליון ולפרקליטות המדינה, עורר הערב (שני) סערה באולפן חדשות 12, לאחר שתקף בבוטות את ראש הממשלה בנימין נתניהו. דבריו של ברטל נאמרו בהקשר לכך שנתניהו סירב להתחייב במהלך מספר ריאיונות שקיים לאחרונה, כי בכל מקרה יציית לפסיקת בג"ץ, בסוגיות החוק לצמצום עילת הסבירות והנבצרות. לאחר זמן קצר, חזר בו ברטל בציוץ שפרסם בחשבון הטוויטר שלו.

גיא פלג על הריאיון של נתניהו לבלומברג: "רה"מ טמן להם פח, והם נפלו בתוכו"
ביקורת חריפה באופוזיציה על מיכאלי: "מקצינה את השיח שמאלה"

צפו

"אני חושב, תסלחו לי על הבוטות, אני חושב שביבי הוא כבר מרגל איראני", תקף. עוד הוסיף: "אם יש משהו שפוגע בביטחון המדינה, בכלכלה שלה, בסדרי השלטון והחברה, ובכל דבר בסיסי במדינה זה ראש הממשלה. הנזק שמתרחש הוא הרבה יותר גרוע, מאם היו נופלים פה טילים איראניים".

בתגובה, הנוכחים באולפן מיהרו להסתייג מדבריו. הכתב ירון אברהם, הגיב: "הוא לא מרגל איראני, לא מתקרב לזה". רפי רשף הוסיף: "זה גורם נזק לטיעון שלך. תרד מזה, מיותר ולא משרת את הטיעון שלך".

עופר ברטל כתב בחשבון הטוויטר שלו כי "קראתי היום בערוץ 12 לביבי מרגל איראני. זה בוודאי היה ניבוס לא מוצלח, כיוון שלכולם ברור שהוא אינו כזה. אמרתי את הדברים כמטאפורה בלבד, עקב הנזקים הכבדים שהוא לדעתי גורם לארץ הקודש ולאזרחיה הנאנקים תחת שלטונו".