חבר הכנסת גלעד קריב (העבודה) פנה במכתב ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, בטענה כי שר התרבות והספורט מיקי זוהר מבצע שימוש פוליטי בתקצוב העיריות. "לאחרונה פורסמו בכלי התקשורת השונים, פרסומים שונים הנוגעים למיזם של מימון הופעות תרבות ברשויות מקומיות שונות ברחבי הארץ, ביוזמת משרד התרבות, ובביצוע ישיר של מרכז זלמן שזר. על פי הפרסום בחדשות 12 ההופעות עתידות להתקיים תוך כדי תקופת הבחירות לרשויות המקומיות ורשימת הערים הנכללות במיזם מעלות חשד להטייתו אל עבר ערים בראשם עומדים ראשי רשויות המקורבים למפלגת הליכוד", כתב. 

דיווח: ח"כים נוספים במחנה הממלכתי תומכים בהקמת בממשלת אחדות
ההתרגשות, הנאומים והמפגינים: סיכום הטקס ההיסטורי לפתיחת הרכבת הקלה בגוש דן

הוא תקף: "מעבר לנטען בפרסומים השונים, ביצועו של המיזם על ידי מרכז זלמן שזר, מעלה חשד לעקיפת הוראות חוק יסודות התקציב ונהלי התמיכות של משרדי הממשלה, המחייבים הקצאה שוויונית של תמיכות המדינה, על בסיס קריטריונים ענייניים ושקופים".

רה"מ נתניהו: "עילת הסבירות היא לא קץ הדמוקרטיה, אלא חיזוקה" (צילום :דוברות הליכוד)

בתגובה, החליט השר לתקוף את קריב בחזרה: "בתקופה המורכבת הזו הובאה לפתחי יוזמה מדהימה של מרכז זלמן שזר בתיקצוב המשרד לביצוע סדרת אירועים שכל מהותם הוא לאחד את עם ישראל בתקופה הקשה בה אנו נמצאים. אלו אירועים נפלאים שמגיעים אליהם עשרות אלפי אזרחי ישראל כדי לשמוח, לרקוד ולשיר באירועים מאחדים הכוללים הופעות של אמנים מכל חלקי העם בכל חלקי הארץ ובפריפריה". 

עוד הוסיף: "כנראה שהגב׳ מיכאלי וחבריה מעדיפים את הפילוג וההסתה במקום אהבת החינם אליה אנחנו שואפים. כולם מוזמנים לבוא למופעים המדהימים הללו ולחוות את העוצמה של עם ישראל יחד תחת כיפת השמים, בואו לשמוע את הדברים החזקים שנאמרים שם על ידי האמנים למען אחדות ישראל ואת האושר שחווים רבבות מאזרחינו בכל רחבי הארץ, במקום לנסות להרוס את היוזמה המדהימה הזאת. פשוט בואו ותשמחו איתנו".