איציק משה, ניצל מניסיון ההתנקשות של משמרות המהפכה האיראנית, לפני כשנה, לאחר שרצו לחסל אותו ואת רעיון ההסברה הציוני.  "לא רק שלא חיסלו את הרעיון הציוני אלא נתנו לי מוטיבציה אדירה להמשיך בדרכי להביא 18 נציגויות למפגן תמיכה במגדל דוד בירושלים", אמר. 

ביום ראשון הקרוב יתקיים כנס הסברה בינלאומי במגדל דויד בירושלים, בו ישתתפו נציגויות "בית ישראל" של 18 מדינות בהן: תורכיה, גאורגיה, סרי לנקה, הודו, אוסטרליה, שוויץ, אזרביג'ן, קוסובו, אלבניה, ספרד, מקסיקו, ארה"ב, רוסיה, תורכמניסטאן, אוקראינה, מדינות אפריקה, אמרויות, רומניה ועוד.

"אני נרגש לראות את המתודיקה שפותחה במשך 10 שנים, תופסת גובה ומושכת ישראלים בחו"ל וגם לא יהודים להצטרף למשימה. התחלתי עם נציגות אחת כאשר משמרות המהפכה באיראן ניסו להתנקש בחיי, וביום ראשון מפגן התמיכה יכיל 18 נציגויות, וכן הצגת תוכנית מעשית להקמת 100 נציגויות הסברה ללא עלות למדינת ישראל", המשיך משה.

השתתפותה של אלמינה חסאן, זמרת אופרה מוסלמית בעלת שם בינ"ל מעוררת עניין רב בכנס "לא רק עצם הגעתה מעורר עניין רב אלא העובדה שהיא תשיר בעברית בעיר דוד" לצד זמרת נוצרייה הנחשבת למלכת הזמר העברי, קריסטי ג'פרידזה ומופיע בכנסי ההסברה בעולם בשפה העברית, לצד "הורה ירושלים" שירקדו על החומות בשילוב חיזיון אור קולי, שיתנו לפתיחה החגיגית אוויר של ניצחון הרעיון. 

הכנס יהיה בחסות שר החוץ אלי כהן שיהיה הנואם המרכזי בערב וכן השר מיקי זוהר ויו"ר ההסתדרות הציונית יעקב חגואל בהשתתפות אנשי שמאל וימין יחד. 

יעקב חגואל, יו"ר ההסתדרות הציונית העולמית: "מבירת הנצח של העם היהודי, בשנת ה 75 לעצמאותנו, עומדים איתן, נציגים ממדינות רבות כל-כך ונאבקים למען הערכים המשותפים לכולנו. יחד, נמשיך לקדם את ניצחון הטוב על הרע, האהבה על השנאה והציונות על הטרור. היום, קול חד וברור מפלח את האוויר וקורא: נצח ישראל לא ישקר. עם ישראל חי".