15 חברי כנסת ממפלגת יש עתיד, כולל ראש האופוזיציה יאיר לפיד, חוו הבוקר (שבת) תקלה ב"Whatsapp" ונותקו מהחשבונות שלהם באפליקציית ההודעות. ביש עתיד אומרים שהתקלה כבר הסתדרה, אך הם פנו לקצין הכנסת לבחון את התקלה החריגה. לפי גורמים במפלגה, גם השב"כ עודכן באירוע החריג ומעורב בבדיקת הנושא.

כתבת הטכנולוגיה של "מעריב", סתיו נמר, מציינת כי במידה וחשבון וואטסאפ מושעה או מנותק, כפי שככל הנראה קרה לחברי יש עתיד, לא מדובר בפריצה למכשיר אלא מצב בו נרשם דיווח המוני על המשתמש - כ"Spam". מהלך זה, בו מתקבלים דיווחים המוניים על משתמשים, עשוי להפוך, כמו במקרה זה, לכלי שמאפשר לאנשים להתאגד נגד מטרה מסוימת - בדרך כלל פוליטית. במקרים מסוג זה, בהם מדובר בדיווח שווא, החשבונות משוחזרים בדרך כלל במהירות.

בציוץ שהעלתה לחשבון ה-X שלה, חברת הכנסת מיש עתיד, מירב בן ארי, שגם הייתה בין אלו שחוו תקלה בחשבונות הוואטסאפ שלהם, כתבה: "אם זה לא תקלה רחבה וזה רק אני, אז אין לי שליטה בווטאפ שלי. אם אתם מקבלים הודעות, תתעלמו תודה ושבת שלום".

כאמור, יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד, מירב בן ארי, יואב סגלוביץ', טטיאנה מזרסקי, מירב כהן, ורם בן ברק הם רק חלק מהשמות של חברי המפלגה שנפגעו מהאירוע החריג. השב"כ מעורב בבדיקת הטענות בעניין התקלה שחווה ראש האופוזיציה, והמערכת הסטטיסטית הלאומית מסייעת בבדיקת שאר הטענות.

מיש עתיד נמסר: "במהלך היום דווח על תקלה במספר טלפונים של חברי הכנסת. האירוע דווח לקצין הכנסת ולשב״כ. התקלה טופלה ומתוחקרת".