עשרות מפגינים חסמו אתמול את דרכו של הרב יגאל לוינשטיין, מראשי המכינה הקדם צבאית עלי, זאת לאחר שהרצה בישיבת 'ראש יהודי' בתל אביב, הפגנה שאילצה את כוחות המשטרה שפקדו את המקום להתערב. בן חושן, שהפגין אמש נגד הרב ומנכ"ל ארגון 'ראש יהודי', שוחח היום (רביעי) עם ינון מגל ויריב אופנהיימר בתוכניתם ב-103FM וסיפר על הסיבה למהלך.

הזדמנות נדירה: האינטרס המשותף שיכול לשבור את הקרח בין ביידן לנתניהו | טל לב רם
קיסינג'ר בראיון בלעדי: "רואה בחיוב את ההסכם עם הסעודים, אבל לא שקט כי הוויתורים מאוד מרחיקי לכת"

"אנחנו לא נותנים לדבר הזה מקום", הבהיר, "זה גרעין חולני כי הוא מכניס לעיר ליברלית ושוויונית אנשים חשוכים והומופובים שבאים לפרק את העיר לגזרים. מנסים לבוא ולזהם בשנאה והומופוביה. לא בטוח שאפשר לקרוא לאדם הזה רב, הוא מאמין שלהט"בים הם אנשים סוטים שצריך להוציא מהחברה. בחצי השנה האחרונה יש עלייה באלימות כלפי להט"בים, גם בחברה היהודית. אני לא מוכן לתת לדבר הזה מקום. אכפת לי קודם כל מהחברה שלי. אני גר במרכז תל אביב, יש פה אנשים שמנסים להשפיע על אופי החיים בעיר שאני חי בה. מותר לתת הרצאה, ומותר לנו להפגין על כך".

עוד הוסיף, כי: "לא היו צריכים לחלץ את הרב עם משטרה. לא הייתה שום אלימות, היה הרבה רעש. יש פה הרבה אנשים עם כיפה, יש בעיה עם אנשים שמכניסים לכאן להט"בופוביה. למילים יש כוח. כשיש לך אדם שמפיץ דברי שנאה לאלפי חניכים ואומר שלהט"בים הם סוטים, לדברים האלה יש השלכות חמורות. לוינשטיין אמר שזה עיוות מיני, שזאת טרגדיה מינית. יש למילים הללו כוח. אין לי שליטה על מחשבות של אנשים, יש לי בעיה עם אנשים שמנסים לעצב את החברה". 

בתגובה תקף מגל את דבריו, וטען: "ישבתם עם רע"ם, שונאי להט"בים. אתה רודף אנשים עם כיפה ברחובות".