לאחר ציפייה ארוכה, ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש היום (רביעי) עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בניו יורק. רוב השיחה עסקה בנושא הנורמליזציה עם סעודיה, וירדה לפרטי פרטים בסוגייה, כך לפי גורם מדיני. בפגישה, הזמין ביידן את נתניהו לביקור בבית הלבן. נאמר כי הביקור יתקיים עד סוף השנה הנוכחית. 

ביידן: "נדון באיזונים ובלמים"; נתניהו: "ניתן להשיג הסכם עם סעודיה"
"שלום תמורת שלום": בזמן הפגישה עם ביידן - הציונות הדתית במסר לנתניהו

במהלך הפגישה בין השניים, העלה הנשיא ביידן את המחלוקת בישראל סביב החקיקה המשפטית. נתניהו מצידו השיב כי הוא חותר להסכמות בנושא, ומקווה להגיע לפשרה עם האופוזיציה.

כמו כן, נתניהו התייחס לדרישה הסעודית לכלול מחווה ישראלית לפלסטינים במסגרת הסכם נורמליזציה אפשרי, הדגיש כי יהיה להם חלק בו, אך ביקש מביידן שלא לאפשר להם להוות גורם מרכזי במגעים:  ״ברור שהפלסטינים יהיו חלק מהסכם עם סעודיה, אבל אל תיתן להם זכות וטו בסוגיה הסעודית. תן להם להיות שותפים, אך לא בעלי זכות וטו״.

לאחרונה, עלו קריאות רבות לחלק מחברי האופוזיציה להצטרף לממשלה תחת נתניהו, במהלך שבו השרים איתמר בן גביר ובצלאל סמוטריץ' יוחלפו על ידם. עם זאת, גורם מדיני בכיר מסר כי נתניהו לא מתכנן  לבצע שינוי בהרכב הממשלה במקרה שיושג הסכם שלום עם סעודיה, כך דווח ב"וואלה!". 

"היחסים בינינו לא היו רעים, הם חמים מאוד", אמר נתניהו לעיתונאים במקום, והוסיף: "כשאנחנו מדברים, אנחנו מדברים כמו שני חברים ותיקים. היו לנו שיחות שלא דווח עליהן באופן מלא.