שורה של בכירי ליכוד, ביניהם שר המשפטים יריב לוין, התכנסו אמש (שלישי) בסוכתו של העבריין המורשע רפי קדושים ותועדו במפגן תמיכה  כלפיו אודות כוונתו להתמודד בבחירות המוניציפליות של עיריית הרצליה. 

גיא פלג על ביקור השר לוין בבית משפחת פשע: "סוף עידן הבושה"

קדושים, אשר עומד בראש רשימת הליכוד בהרצליה זכה לקריאות עידוד מצד לוין שאמר: "האיש הזה שעובד בשביל כולם, כל כך הרבה, כל השנה, אנחנו צריכים להחזיר לו ולהחזיר לו בגדול ביום הבחירות למועצת העיר בהרצליה".

קדושים התראיין הבוקר לרשת כאן11 על רקע האירועים וטען: "אני שמח לארח כל מי שבא, הבית פתוח לכולם. כל מה שאני עושה בסביבה שלנו בהרצליה, אם מישהו ממפלגה אחרת מסייע לחלשים אז זה לא משנה אם זה ליכוד מרצ או עבודה, היכן שאני יכול לסייע ולהסתייע, וכרגע רק בליכוד מקבלים את זה".

עוד הוסיף: "אני לא חבר של שר המשפטים ולא של אף שר או של חבר כנסת ברמה האישית, ואני לא יודע אם יהיה קשר כזה ברמה האישית. בשונה מאחרים, אני רואה שום פסול. איפה תקנת השבים? למה אתם חושבים שאחד כמוני אין לו זכות כיום? עשיתי דרך, הרבה אנשים חוזרים בזכותי למוטב. אם היו לוקחים אנשים כמוני ומשמשים בהם דוגמה, הרבה אנשים היו חוזרים למוטב. אני 20 שנה נקי מבחינה אישית, יש פייק שמפמפמים".

הוא הבהיר: "אני מסכים עם ראש עיר וגם עם כל חבר מועצה כזה או אחר, גם אני לא הייתי עושה משהו עם משפחות פשע. מאסר ראשון היה על קנס חודש ימים. אותו דבר גם מאסר שני וזה יכול לקרות לכל אחד אחר, שאין לו כסף. יחד עם זאת, עברו 20 שנה".

"אם בתקשורת מדברים על זה שאם כל בכירי הכנסת היו אצל עבריין, כל כתבה כזו או אחרת - זה דבר שהציבור הנורמטיבי חושש ממנו ובצדק, זה פייק, אני בתור אזרח רגיל לא הייתי רוצה שעבריין יהיה חבר במועצת עיר", ציין.

"מה גרם לך לעשות את המעבר לפוליטיקה?", נשאל. "אני באופן עצמאי מסייע לאנשים באופן פרטי", הגיב. "בעירייה או בפוליטיקה יש את כל הכלים לעשות את הדברים האלה בצורה נכונה, כשהחלטתי שזה לא מתאים לי, הדבר מהעירייה עצמה - לא קיבלתי סיוע, לשקם נוער ועבריינים, ומקבלים תקציבים, ושם לא קיבלתי מענה. הרצליה מצטיירת בעיני כל כעיר עשירה, ונהפוך הוא, אני רואה כל יום את הנוער שהולך לאיבוד ולא מדברים עליו, שמסתבך בפלילים, שאין מי שיסייע בידו, זה הדברים שגורמים לי לבוא ולסייע, זה צריך להיות העיקר, לא כל הפייקים שמסביב".

בסיום הריאיון נשאל האם ראש הממשלה יגיע לסוכה. "ממש לא, זה אירוע לכבוד הצדיק ברסלב ולא לכבוד שום פוליטיקאי", השיב.

יריב פישר, מועמד 'יש עתיד' לראשות עיריית הרצליה, מסר בתגובה: "אני מתחייב: הרצליה בראשותי תנוהל ללא משפחות פשע וללא תומכי ההפיכה המשטרית. על זה הבחירות הקרובות. זה או הרצליה ליברלית בראשותי או הרצליה שמנוהלת על ידי קדושים ויריב לוין. זה בחירות על החיים שלנו ושל הילדים שלנו ואנחנו ננצח".