יו"ר ש"ס אריה דרעי החליט היום (חמישי) למנות את חבר הכנסת אוריאל בוסו לתפקיד שר הבריאות. השר משה ארבל ימשיך בתפקידו כשר הפנים. ח״כ יוני משריקי יתמנה ליו״ר ועדת הבריאות של הכנסת במקומו של ח״כ אוריאל בוסו שיתמנה לשר.

היום השישי למלחמה: מטח לעבר השרון והשומרון; צה"ל תקף מטרות רבות בעזה
גלנט לשרי ההגנה של נאט"ו: "ספגנו מכה קשה, אבל 2023 היא לא 1943"

"נעתרתי לבקשתו של ידידי השר משה ארבל לאור העומס הרב המוטל על כתפיו ובייחוד שנכנס מלכתחילה לתפקידו באופן זמני כשר בשני משרדים - הפנים והבריאות, ולאור בקשתו להתמקד בתפקידו כשר במשרד הפנים. החלטתי כעת באישור מועצת חכמי התורה כי לאור מצב החירום במדינת ישראל והאחריות הגדולה שיש למפלגת ש"ס בשני משרדים חשובים עם אחריות גדולה לאזרחי ישראל ולרשויות המקומיות - חבר הכנסת אוריאל בוסו ימונה לתפקיד שר הבריאות והשר ארבל ימשיך בתפקידו כשר הפנים", אמר דרעי.

משה ארבל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
משה ארבל (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

יו"ר ש"ס הוסיף כי הוא "מאחל הצלחה גדולה לחבר הכנסת אוריאל בוסו - שר הבריאות הנכנס, שיתרום מניסיונו כיו"ר וועדת הבריאות בכנסת. המשימה שלו בפרט בעת הזאת היא משימת קודש, לעזור ולחזק את מערכת הבריאות שעסוקה כולה בהצלת חיים".

"אני מודה לשר הפנים משה ארבל על מסירותו העצומה במשרד הבריאות ומאחל לו בהצלחה במשרד הפנים בפרט בעת הזאת לסייע ככל האפשר לרשויות המקומיות החווים תקופה מאתגרת", הוסיף.