לקראת ביקורו הצפוי של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בישראל פרסם היום (רביעי) מטה "עד הניצחון" מודעות באנגלית בכל העיתונים הגדולים בישראל ובהן פנייה ישירה לביידן – אל תעצור אותנו עד שנכריע את חמאס.

"מגיע ברגע קריטי": ביידן נחת בישראל וייפגש עם רחל מאופקים | כל הפרטים
 
המודעה מביאה גם תוצאות סקר נרחב שבוצע בימים האחרונים ובו הוכחה לתמיכה גורפת של הישראלים בין היתר נקבע בו כי 87% מהישראלים מסכימים עם הצורך להכריע את עזה עכשיו. גם מימין וגם כ-72% מתוכם הגדירו עצמם כמצביעי שמאל, התומכים בכניסה קרקעית נרחבת של צה"ל לעזה – עד להכרעה.

כרזת ''Biden don't stop us'' (צילום: עד הניצחון)
כרזת ''Biden don't stop us'' (צילום: עד הניצחון)


בנוסף, מאות מפעילי מטה "עד הניצחון" יפזרו לאורך היום במקומות בהם צפוי ביידן להיות בקו שבין נתב"ג לתל-אביב עם חולצות, שלטים ודגלי ישראל במטרה להפגין ולקרוא לביידן להמשיך בתמיכתו בישראל – ללא סייגים וללא אותיות קטנות.

אלמוג בייסברג דובר הארגון מוסר:"זה התעוררות של אזרחים מכל גווני האוכלוסיה בישראל דתיים חילוניים ימנים ושמאלנים מכל רחבי הארץ שהרעייון הוא לתת רוח גבית לצהל ולמקבלי ההחלטות ולהשמיע את קול העם שרוצה רק דבר אחד וזה הכרעת חמאס. ברגעים אלו ממש יש לנו צוותים שתולים שלטים על החובה להכריע לצידה נקיים פעולות שטח שיחזקו את המסר והממשלה ואנחנו נעשה כל מה שצריך על מנת להבטיח שההסכם בין האזרחים למדינה על ביטחון והזכות לחיות ימומש."