על רקע התקיפות החוזרות ונשנות של חוליות מחבלי חיזבאללה בצפון, נפגש הבוקר (שלישי) מזכ"ל חיזבאללה, חסן נסראללה, עם בכיר חמאס, צאלח אלעארורי ומנכ"ל הג'יהאד האסלאמי זיאד א-נח'אלה. 

מנטל לנכס להסברה? עדות ליפשיץ כבשה את עיתוני העולם

ערוץ אל-מנאר, ערוץ הבית של ארגון הטרור חיזבאללה, פרסם איגרת שנכתבה בכתב ידו של נסראללה, שהופנתה לפעילי הארגון, ובה נכתב כי מעתה יכונו "השהידים" שחוסלו מאז מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר "השהידים בדרך לירושלים".

עוד נכתב בכרוז כי "כל הרוג חדש הוא הרוג בדרך לירושלים, בהצהרות, בהלוויות ובאירועי הזיכרון. אני מבקש מאלוהים, עבור כל השהידים, שאללה יברך אותם בקבלה ורחמים, ואת משפחותיהם בעמידה איתנה וכבוד בעולם הזה ובעולם הבא".

הכרוז שפרסם נסראללה (צילום: רשתות ערביות)
הכרוז שפרסם נסראללה (צילום: רשתות ערביות)

בתוך כך, נסראללה גם שוחח עם ראש הזרם הלאומי החופשי בלבנון, ג'בראן באסיל, ודן עמו בהתפתחויות האחרונות. השניים סיכמו לפעול יחד כדי לחזק את האחדות הלאומית, והודיעו כי בכוונתם להמשיך בהתייעצויות קבועות לטובת לבנון. 

מאז תחילת הלחימה דווח בלבנון על 37 הרוגים כתוצאה מתקיפות צה"ל. אתמול חוסלו בתוך שעה בלבד שלוש חוליות מחבלים במרחב הגבול.

התמונות בכתבה פורסמו לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת : [email protected]