שוב צעד מגמתי של רשת BBC נגד ישראל: נשיא המדינה יצחק הרצוג התראיין אמש לתאגיד השידור הבריטי, במשך כחצי שעה, אך מתוכן החליטה הרשת לשדר שש דקות בלבד, כשביקורת של הנשיא כלפי אופי סיקור המלחמה נחתכה גם היא ולא שודרה.

במהלך הריאיון אמר הרצוג: "יש תרבות של ביצוע זוועות בשם דאעש, חמאס ואל-קאעידה, זה התרחש ב-1 בספטמבר, רואים את זה באירועים שונים כמו עריפת ראשים, רואים את זה בעינויים שהחות'ים עושים בתימן, רואים את זה בכל האזור, או שנילחם בכך או שלא". הרצוג גם התייחס למלחמה בעזה ואמר: "הכמות הגבוהה ביותר של יהודים שנרצחו מאז השואה, הייתה ב-7 באוקטובר, פי שמונה במספרים ביחס ל-11 בספטמבר".

הרצוג הוסיף: "מה עוד מצפים שנעשה? כיצד נגן על עצמנו? מה הזכות שלנו כאן? אנחנו אומרים לאזרחי עזה לנוע, אך אנחנו חייבים ללכוד את המחבלים האלו ולהוציא אותם מרצועת עזה. זה מה שאנחנו מנסים לעשות כעת, אנחנו לא רוצים להיות שם, אנחנו לא אומה שמחרחרת למלחמה. יש לנו 350 אלף חיילים שהתגייסו לקרב הזה מסיבה אחת - כדי להגן על עצמנו ועל עמנו".

כמו כן, הנשיא הוסיף: "הכפלנו את כמות המים והחשמל, אך הכל נהרס על ידי חמאס, הוא פועל נגד עמו, אני לא רוצה להיכנס לפינה אם BBC היא רשת אובייקטיבית או לא, אני רק אומר כי זה מוסכם, חמאס הפיל את החשמל".