מלחמת חרבות ברזל: ראש הממשלה בנימין נתניהו שלח היום (שישי) איגרת לחיילי צה"ל, ובה בירך אותם על פועלם ואיחל לשלומם במהלך התמרון הקרקעי שהתרחב השבוע ברצועת עזה.

לצד בלינקן: למרות שנאסר עליו לכהן כשר - דרעי השתתף בקבינט המלחמה
סקר מעריב: המחנה הממלכתי מתחזקת, מפלגה בראשות בנט תזכה ל-17 מנדטים

"לוחמים ולוחמות, חיילים וחיילות, כל כוחות הביטחון היקרים, שליחי העם והמדינה, יסוד קיומו של עם ישראל בן אלפי השנים הוא המאבק המתמיד על חיינו וחירותנו", כתב נתניהו בפתח הדברים, "מאז ומעולם נאבקנו באויבים מרים, שקמו עלינו לכלותנו. כשאנו מצוידים בעוז רוח ובצדקת הדרך, עמדנו בנחישות מול מבקשי נפשנו. המאבק הנוכחי במרצחי ה'חמאס' הוא פרק נוסף בסיפור העמידה הלאומית לדורותיה. 'זכור את אשר עשה לך עמלק'".  

"אנו זוכרים כל העת את מראות הטבח המחריד בשבת שמחת תורה, 7 באוקטובר 2023", הוסיף, "לנגד עינינו עומדים אחינו ואחיותינו הנרצחים, הפצועים, החטופים, נופלי צה"ל וכוחות הביטחון. בשמם ולמענם יצאנו למערכה, שתכליתה השמדת האויב האכזר והרצחני חמאס-דאעש, השבת חטופינו והשבת הביטחון לארצנו, לאזרחינו ולילדינו. זוהי מלחמת בני האור בבני החושך. לא נרפה משליחותנו עד שהאור יכריע את החושך – הטוב יביס את הרוע הקיצוני שמאיים עלינו ועל העולם כולו".

ביקור בנימין נתניהו בעוצבת הקומנדו בצפון (צילום: דובר צה''ל)
ביקור בנימין נתניהו בעוצבת הקומנדו בצפון (צילום: דובר צה''ל)

לאחר מכן כתב רה"מ: "חיילי צה״ל ולוחמי כוחות הביטחון היקרים, בכל מקום בו אתם נמצאים – ביבשה, באוויר ובים, בשטחי הכינוס ובעומק השטח, במערכי המודיעין, החימוש, הלוגיסטיקה והרפואה – דפים חדשים בתולדות ישראל נכתבים על ידכם.  תעוזתכם, דבקותכם במטרה ואומץ ליבכם מעוררים השראה עצומה". 

"כולכם נצר לשרשרת הגיבורים שלא נרתעו ולא נסוגו אחור – יהושע בן נון, דבורה הנביאה, דוד המלך, יהודה המכבי, בר-כוכבא, יוסף טרומפלדור, לוחמי המחתרות, צה''ל וזרועות הביטחון. הם אחזו בחרב המגן למען נצח ישראל, ואתם צועדים בעקבותיהם. בכל מפגשיי איתכם בשבועות האחרונים התפעמתי עמוקות מתעצומות הנפש שלכם – מרוח הניצחון, כנאמר בתנ״ך: "וַתְּאַזְּרֵנִי חַיִל לַמִּלְחָמָה, תַּכְרִיעַ קָמַי תַּחְתָּי" (תהילים י''ח, מ')", ציין.

לסיום כתב נתניהו: "כשאני שולח אתכם למשימה, גיבורינו היקרים, אני בטוח בניצחוננו המוחלט על אויבינו. יחד עם כל עם ישראל - אני סומך עליכם, אני גאה בכם ואני אוהב אתכם".