מלחמת חרבות ברזל: שרת התחבורה מירי רגב הגיעה ביום חמישי האחרון לשערי קיבוץ בארי שבעוטף עזה. בעת ביקורה, הייתה אמורה לבקר ב"דפוס בארי", דפוס של משרד התחבורה. אולם, עם הגעתה נחסמה כניסתה על ידי חברי הקיבוץ. במשך חצי שעה חיכתה מחוץ לשער, עד שהתבקשה על ידי מנכ"ל הדפוס לעזוב את המקום.

ראש מועצת אשכול: "הממשלה לא מבינה את גודל האירוע"
בלינקן: "מבעית שהברוטאליות של הטבח דעכה מהר בזיכרון של רבים"

צפו:

חבר הקיבוץ אמר ל"וואלה!": "חסמנו את הכניסה בגופנו. מירי רגב היא עבריינית עם דם על הידיים. שרי הליכוד לא רצחו אנשים, אבל ב-14 השנים האחרונות הם חיזקו את שלטון החמאס והחלישו את החברה הישראלית. יש להם חלק עצום במחדל הזה".

"כשקיבלנו את השמועה שרגב מגיעה לביקור, החלטנו שהיא לא תיכנס לבארי", הוסיף, "ניר ברקת, שר הכלכלה, ביקר אותנו, כי אנחנו צריכים אותו, וקיבלנו אותו בצורה יפה. מבחינתנו, שרים וחברי כנסת שקראו לנו בוגדים ותומכי טרור, לא יכולים לתרום לנו ורק רוצים לרקוד לנו על הדם. לא נאפשר זאת, לא ניתן לה לעשות קמפיין יח"צ על חשבוננו".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

מטעם השרה רגב נמסר בתגובה: "ביום חמישי שרת התחבורה מירי רגב הייתה בסיור מקצועי בדרום. בסיומה של פגישת העבודה עם ראש המועצה האזורית אשכול גדי ירקוני, המשיכה השרה לקיבוץ בארי על מנת לעמוד על הרס התשתיות בקיבוץ ושיקומם. השרה רגב קיבלה החלטה שמשרד התחבורה ישקם את תשתיות יישובי העוטף, לא רק בין הישובים אלא גם בתוך הישובים, למרות שזה באחריות הישובים והמועצות. כשהגיעה השרה לקיבוץ, חלק מהתושבים בחרו למנוע את כניסת השרה וצוותה המקצועי, השרה כיבדה את ההחלטה שלהם. השרה רגב תמשיך לפעול על מנת לשקם את התשתיות ביישובי העוטף".