שר התקשורת שלמה קרעי עורר אמש (שני) סערה כשבראיון לערוץ 14 תקף את מבקרי ראש הממשלה נתניהו על תפקודו במלחמה וכינה אותם "תעשיית דכדוך".

כשנשאל על ידי ינון מגל על הביקורת על נתניהו, השיב קרעי: "יש תעשיית דכדטך ואני מצר עליה. אני לא חושב שאנחנו צריכים לשתף פעולה עם התעשייה הזו, דווקא כאן אנחנו מדברים על דברים טובים. מי שמתעסק עם דברים קטנים ולא מבין שיש אלפי לוחמים שמחרפים את נפשם למות...". רבים ברשת תקפו את קרעי על דבריו, וראו בהם חוסר רגישות לאור האסון הגדול והמספר העצום של הנרצחים.

קרעי הגיב בציוץ: "אין להם בושה, האמינו לי. כל הריאיון דיברתי על האחדות בעם, על הרצון של הלוחמים שזה מה שחשוב להם, במקום התעסקות בלתי פוסקת בכן ביבי לא ביבי ובשטויות שלכם. כל יום אני עובר בין משפחות שכולות, שחרב עליהן עולמן, ושאני יחד עם כלל ישראל מתאבלים יחד איתן, דברתי על הכאב ועל חוסר הוודאות של משפחות החטופים, שמבקשות להתמקד ברוח הניצחון ובהשבת החטופים וזה מה שאנשים קטנים ומשועממים מוציאים מהציטוט שלי? אין לכם תקנה. נמשיך יחד ונצליח בעזרת ה'. ״ה׳ ילחם לכם ואתם תחרישון״ - בול בשבילכם. פשוט תחרישון. אל תפריעו. תנו לצה״ל רוח גבית לנצח".