ראש הממשלה בנימין נתניהו חשף היום (שלישי) בפגישה עם נציגי משפחות החטופים ועם חטופים שכבר השתחררו מהשבי, מה ארגון הטרור חמאס דרש בתמורה לשחרור כל החטופים בשטח הרצועה. הפגישה הייתה אמוציונלית, וכללה חילופי דברים קשים בין ראש הממשלה למשפחות.

החטופות זעמו על הקבינט, נתניהו כעס: "מכבד אתכם יותר מדי" | הקלטות מפגישת המשפחות

נתניהו: "אני אגיד לך מה אתם צודקים אנחנו אוספים עדויות, לכן זה מפגש מאוד חשוב, זה מאוד מחזק, איך להביא את כולם. חשוב. הדיסקית שנתתי לי נמצאת ליד מיטתי, היא אצלי בלב".

אחד מנציגי המשפחות: "היא לא אצלך בלב".

נתניהו: "העלתם פה שני דברים באמת ואני יכול להתייחס אליהם. הדבר הראשון ששאלתם וזה מרומז בדברים שלך, שיש לנו את האפשרות להביא את כולם במכה, הדבר הזה לא היה קיים. עד שלא התחלנו את התמרון הקרקעי לא היה כלום, נאדה אפס. רק שהתחלנו את התמרון, זה נתן את האפשרות לחלץ את החטופים, זאת הייתה האפשרות והיינו מוכנים להוציא עוד. מי שעצר את המתווה זה הצד השני, לא יכולנו לשחרר את כולם, המחיר שהם רוצים זה לא האסירים, זה כל מדינת ישראל".

יש לך זמן פנוי? למה שלא תלמד/י אנגלית? לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

נתניהו המשיך ואמר: "אם תיווצר אפשרות להביא את כולם במכה אחת - אתם חושבים שמישהו לא יסכים לזה? הדבר השני שאמרתם, שזה מזעזע זה לשמוע את מה שעברתם (הפצצות), זה חודר לא רק ללב גם לשיקולי העשייה שלנו, ואם רציתם להעביר את המסר שלכם אז העברתם. אנחנו עומדים מול האויב הכי אכזר בעולם, גם אתם לא הייתם רוצים שנחשוף בפניו את מה שאנחנו מתכננים, אני לא רוצה שהחמאס יידע מה אנחנו הולכים לעשות, רוצים לשמור על עמימות. האחריות שלנו היא להחזיר את כולם, ואנחנו נממש את האפשרות הזאת - נחזיר את כולם הביתה".