יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן צייץ הערב (שלישי) בטוויטר, בתגובה לקריאות ולהצעות לצרפו לקבינט המלחמה: "חבל שנתניהו עוד פעם לא ידע, לא שמע, ולא ראה. מיד עם פרוץ המלחמה, הודעתי שבמידה וראש הממשלה יקרא לי לקבינט המלחמה, אצטרף ללא שיקול דעת, כי לפני הכול יש את עם ישראל, המדינה והחיילים שנלחמים בשדה הקרב. לצד זה אמרתי שמיד עם תום המלחמה אפרוש מאחר ואין לי שום כוונה להיות חבר בממשלת נתניהו או בקואליציה שלו. אני סבור שלאחר המלחמה, חייבים להחליף את ההנהגה הקיימת". 

במערכת הפוליטית הופתעו מהפנייה של גנץ לנתניהו: "מפלג בשעת מלחמה"

בתשובה לשאלת וואלה! נוספת על האפשרות שליברמן יצטרף לקבינט, ענה ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אשמח לשמוע ממנו". גם יו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ התייחס לאפשרות של צירופו לקבינט החירום, ואמר כי "גם רה"מ וגם אני סברנו שיש חשיבות להצטרפות מסיבית של מפלגות ציוניות למאמץ המלחמה, לכן קבענו שבקבינט המלחמה יישאר מקום ליאיר לפיד. צר לי שהוא בחר לתמוך מבחוץ, ואם ליברמן רוצה להצטרף - לא תהיה לי שום התנגדות".

בתוך כך, ח"כ אושר שקלים מהליכוד צייץ בטוויטר: "בעקבות הנאום הציני והפוליטי של גנץ אני קורא לאביגדור ליברמן: גלה אחריות וכנס לממשלת החירום הלאומית עוד הערב!".