חברת הכנסת טלי גוטליב, העבירה היום (שני) ולא בפעם הראשונה, ביקורת על חבריה במפלגת הליכוד. "חבריי מהליכוד, אתם לא יושבים על הכסא הפרטי שלכם, אתם נבחרי ציבור. שיהיה ברור לכל חברי הליכוד, אתם לא נודדים עם הכסא הפרטי שלכם בהצבעות כאלה ואחרות, וחותרים תחת רצון הבוחר", תקפה.  

הציניות של חמאס ממשיכה להיחשף: אמצעי לחימה נוספים אותרו בבתי ספר ומרפאות
"עושים להם משפט שדה": לוחם ביחידה שירתה למוות בחטופים בתגובה ראשונה

"אף אחד לא יכול לחשוד בי שאני לא מעבירה ביקורת על ראש הממשלה והממשלה. בעיניי להכניס לעזה סחורה דרך כרם שלום זו בושה, וגם אמרתי את זה לראש הממשלה. זה אסון", הוסיפה. 

היא ביקרה את יו"ר ועדת החוץ והביטחון יולי אדלשטיין: "אני גם לא חושבת שצריך להיכנע לביידן, אבל את כל הדברים האלה אני אומרת בגלוי, אני לא הולכת מאחורי הגב של אף אחד. ולא אדוני יו"ר ועדת חוץ וביטחון, יולי אדלשטיין, לא מתראיינים ואומרים מה יהיה ביום של אחרי או לא. כי אתה לא יושב על הכסא הפרטי שלך כיו"ר הוועדה, אתה חלק ממפלגת הליכוד". 

כל מי שמדבר בתקשורת, אני מבהירה לכם - המטרה שלי היא לשמור על ממשלת הימין הזאת מכל משמר. כי אני מאמינה במשילות ימנית, ולא בגלל שמשהו כאן מושלם בממשלה הזאת, יש לי הרבה ביקורת כלפיה".  

טלי גוטליב תוקפת את צמרת הצבא (צילום :ערוץ הכנסת)

לסיום, אמרה: "אנחנו צריכים לעשות הכל לשמור מכל משמר על ממשלת הימין. לצד מה שאני אומרת, חובה על חברי הליכוד לא להיות מרכיני ראש. חובה על כל נבחר ציבור להעביר ביקורת, לא להיות פה אחד כל הזמן. יש לנו חובה אמיתית להמשיך את הלחימה הזו עד הניצחון. כמו שאני שומרת על הממשלה זאת, ולא נותנת לשום דילים בליכוד להרים את הראש, אני אומרת כאן לממשלה הזו ולראש הממשלה הזו, שאם הממשלה הזו תפסיק את הלחימה לפני הזמן אתה תשמעו אותי מדברת אחרת".