עיתונאי חדשות 12 גיא פלג, המשיך הבוקר (רביעי) בביקורת החריפה שהוא נוהג להטיח בראש הממשלה בנימין נתניהו. את הביקורת הפנה לעברו במהלך שיחה שקיים עם מאזין, בנוגע לדיווח על העימות שאירע אתמול במהלך ישיבת הקבינט, בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לרמטכ"ל הרצי הלוי

"אנחנו מחליטים; אל תאיים עליי": עימות חריף בקבינט בין בן גביר לרמטכ"ל
איראן פגעה בנו במקום שלא ציפינו לו: זאת תהיה תמונת הניצחון שלהם
"שיחות אינטנסיביות" בדרך להפסקת אש: ישראל דרשה מי מהחטופים ישוחררו

"אני בטוח שכולכם חושבים כל יום על הלוחמים, המילואימניקים שנתלשו מעולמם לתוך הקרבות, הקצינים, המפקדים, וגם חושבים על הקצונה הבכירה", ציין והוסיף: "על הרמטכ"ל, על כובד האחריות, רגשות האשם, המחיר הכבד, הלחץ להשיג יעדים, מיעוט שעות השינה, הסטרס העצום. כבר יותר מחודשיים הוא מנהל את המלחמה, עד מתי? מי יודע. ואז מפעם לפעם דיוני קבינט, בזים לו, מתעמתים איתו". 

הוא הביע תמיכה ברמטכ"ל ותקף את בן גביר: "השר בן גביר, שלא שירת מימיו בצבא, עם שורת עבירות פליליות, הרים את קולו על פי דיווח. רק אחד שמשלם מס שפתיים מאפשר את זה, רה"מ, שנטען שניסה להרגיע את הרוחות. נתניהו, שמנהל את הקבינט ואת המדינה, מאפשר את זה, הוא יודע שאין מקום לוויכוח שהתנהל, שהלוי הוא מפקד הצבא, שרק הוא יכול לקבוע אילו סנקציות משמעתיות יופעלו כלפי הלוחמים שקראו קריאות שמע ישראל במסגד. נתניהו נרמל את בן גביר, אבל לא יעלה בדעתו לפטר אותו. התוכנית הגדולה שלו היא לשסות את הציבור בפיקוד הבכיר של צה"ל".