על רקע סגירת התקציב לשנת 2024, ועל רקע המשך הויכוחים בממשלה האם לסגור משרדים מיותרים, פורסמה בגלובס היום (ראשון) כתבה, ובה דווח על כך ש-600 אלף שקלים לפרק הושקעו בתוכניתו של גיא רולניק בתאגיד השידור "כאן".

100 ימים בשבי החמאס בעזה: הפנים והשמות של החטופים
נציגי ארגונים חברתיים יוצאים למלחמה: "דווקא עכשיו מקצצים בתקציבי הרווחה"
תקציב המדינה ל-2024 עבר - אלו השרים שהצביעו נגד

גיא רולניק הוא מייסד עיתון "The Marker", ושימש כעורך ראשי עד 2013. התוכנית, שנקראית "דו"ח רולניק", היא תוכנית תחקירים חדשה שטרם עלתה, וחושפת את האינטרסים והסודות של חברי מועדון ההון-שלטון שמשפיעים על החיים של כולנו - כך נכתב באתר "כאן".

גלובס המשיכו ודיווחו, כי התוכנית "עברה מספר שינויים בשנתיים האחרונות, שהובילו לניפוח התקציב". לאחר קריאת הדיווח, היו מספר אנשים שהיו לא מרוצים, בינהם: המגיש ועיתונאי חדשות 12, עמית סגל.

גיא רולניק (צילום: ראובן קסטרו)
גיא רולניק (צילום: ראובן קסטרו)

"600 אלף שקל לפרק על חשבוננו בתאגיד בשביל תכנית לגיא רולניק מדה מרקר", כתב סגל בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו, "אני מבין שהקריאות של עיתונו לקיצוץ בתקציבי הממשלה בזמן מלחמה ולעצירת הבזבזנות נעצרו כשזה נוגע לעצמו".

עוד הוסיף סגל, כי "תגידו, הצדיקים מהמרקר שכתבו לפני שבע שנים על כך שעלות של 400,000 לפרק בתאגיד מעוררת ״תדהמה מהולה בכעס״ ו״שומטת לסתות״ ושאין הצדקה לכך בשידור ציבורי - יכתבו דברים דומים גם כשמנהיג הכת שלהם עולה פי אחד וחצי?", והוסיף צילום מסך מהכתבה.

נזכיר, כי תקציב הממשלה המעודכן הסתכם בכ-582 מיליארד שקל, כשמדובר בגידול של כ-70 מיליארד שקלים במסגרת ההוצאה.