יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ נפגש היום (שני) יחד עם פנינה תמנו שטה עם נציגות פורום נשות המילואים המייצג אלפי נשים שבני זוגן גויסו למילואים.

בפגישה הציגו נשות הפורום את האתגרים הרבים איתם מתמודדות נשות המילואמניקים מאז פרצה המלחמה, בהם קשיים כלכליים ותעסוקתיים, חינוך הילדים, ההתמודדות הנפשית ועוד וכן הצורך בסיוע המדינה בנושא. 

יו״ר המחנה הממלכתי, השר בני גנץ: "אני מודה לכן על היוזמה וההובלה של הנושא ולח״כ פנינה תמנו שטה על הליווי. אנחנו נמצאים במערכה מהחשובות שידעה המדינה, זו מערכה מתמשכת ולנשות המילואים ולמשפחותיהם תפקיד מכריע בה ואנחנו כמדינה חייבים ללוות אותן ולתמוך בהן כדי לאפשר ללוחמינו בחזית את השקט הדרוש להתמקד במשימות. הם שם בשבילנו ואנחנו מחוייבים להיות כאן בשבילם".

יו״ר הוועדה לקידום מעמד האישה, ח"כ פנינה תמנו שטה: "חוסן ועורף חזק הוא פרמטר חשוב לניצחון הלוחמים בחזית. נשות המשרתים הן גיבורות, המחזיקות לבדן בגבורה את משקי הבית מאז פרוץ המלחמה. החובה של ממשלת ישראל היא לתת להן את המעטפת המלאה ולדאוג לכל הצרכים של משפחות המילואמניקים, כדי שהלוחמות והלוחמים יבצעו את תפקידם בשקט הנפשי הנדרש".