בעקבות דיווח ב"הארץ" לפיו פרקליט המדינה עמית איסמן תומך בחקירה פלילית נגד חברת הכנסת מהליכוד טלי גוטליב, הגיבה האחרונה לנטען וזעמה אודות הדיווח. 

ינון מגל נגד טלי גוטליב: "עושה פאול רציני, אין לי כוח לשטויות"
"חבל שעשית את זה": צפו בעימות החריף בין גוטליב לאמסלם

בציוץ שכתבה בחשבון הטוויטר שלה כתבה חברת הכנסת: "אדוני פרקליט המדינה, אתה מוזמן לחקור אותי כרצונך. רשום בפניך. על פי חוק החסינות לא רק שיש לי חסינות מהותית על כל אמירה והבעת דיעה, יש לי גם חסינות מוחלטת על מסירת מידע על מקור. שמחתי להזכיר. ועוד רשום בפניך לא מטילים עלי אימה. אמשיך ואפעל למען חשיפת האחראים לתופת אוקטובר".

כזכור, הדברים מגיעים לאחר שחברת הכנסת מהליכוד הפיצה קונספירציה ברשתות החברתיות, לפיה ראש המוסד דדי ברנע קיבל ידיעה מארצות הברית שטוענת ששיחה בין בעלה של שקמה ברסלר, ממובילי המחאה נגד הרפורמה המשפטית, למנהיג חמאס יחיא סינוואר יורטה ארבעה ימים לפני מתקפת הטרור הרצחנית של חמאס ב-7 באוקטובר.

"עדנה קרנבל מפרסמת שארצות הברית יירטה שיחות בין בעלה של שקמה ברסלר לגדול המרצחים יחיא סינוואר מספר ימים לפני התופת. ראש המוסד זימן את ברסלר לפגישה. זוכרים שרשמתי כאן על פגישה בין ברסלר לראש המוסד? זוכרים שמשרד רה״מ הוציא הכחשה לדבריי ואני הבהרתי שאני עומדת מאחורי דבריי? המקורות שלי ברזל!", טענה גוטליב.