יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן אמר היום (רביעי) בכנס שוק ההון של כלכליסט בשיתוף קסם קרנות והפניקס בית השקעות, כי ראש הממשלה בנימין נתניהו יוביל לבחירות בין יוני לספטמבר על הנושא הסעודי "ויתחייב להכשיר להם את תוכנית הגרעין שלהם".

התחזקות משמעותית לדתיים: התוצאות הדרמטיות בבחירות בדרום
"נסראללה נמצא בעמדת הפסד": כך שינתה ישראל את המשוואה בצפון

"קבלת ההחלטות שלו היא פוליטית בלבד. כל השיקולים, כל מה שמנחה אותו זה רק שיקולים פוליטיים והישרדות אישית והשאלה של המורשת שלו – כל השאר לא מעניין", אמר ליברמן.

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

בשיחה העריך ליברמן כי בכדי להתחמק מכך שהמחדל החמור ביותר בתולדות ישראל יהיה המורשת ההיסטורית שלו, הוא "ישים את כל הז'יטונים" על הסיפור הסעודי, ולפי ליברמן "בדרך הוא ימכור את ביטחונה של מדינת ישראל. נתניהו בחודשים שבין יוני לספטמבר יוביל בעצמו לבחירות על הנושא של ההסכם עם הסעודים".

בנושא עסקת החטופים שמתנהל עליה מו"מ בימים אלה אמר ליברמן, כי: "אצלנו כולם מומחים אוניברסליים. יש שכבה של מומחים, זה אותם מומחים לקורונה, משבר כלכלי, חטופים. הצוות של ניצן אלון זה צוות נהדר של מאות אנשים ערכיים והכי טובים. הם נגישים לכל המודיעין וצריך לתת להם גיבוי. כל הדיונים הבלתי פוסקים ברדיו ובטלוויזיה מרחיקים את החזרת החטופים".

בנימין נתניהו משיב לג'ו ביידן (צילום :לשכת ראש הממשלה)