ראש הממשלה בנימין נתניהו נעדר ביום ראשון מישיבת הממשלה בגלל שפעת קלה. מגישי 103FM בן כספית וינון מגל התייחסו הבוקר (שלישי) לשמועות אודות מצבו שהתפשטו בנושא.

באורך ארבעה ק"מ: צה"ל השמיד את המנהרה הכי ארוכה שנחשפה
איתות לחמאס? המשמעות מאחורי עונש המוות של מנהיג "האחים המוסלמים" | ד"ר ירון פרידמן

לנתניהו הייתה שפעת, היום הוא חוזר לעבודה", ביקש מגל להפיג את מסך הערפל. "אנשים חולים בשפעת, זה לא דבר נעים. כשאני חולה בשפעת אני מרגיש לא טוב. אז מה קרה? שמועות". 

בהמשך האשים את כספית: "תדלקת שמועות, חגגת עליהן, זה אפילו סוג של משאלת לב שלכם שתודו בה בחצי פה, שכולנו מבינים על מה מדובר. זה מעשה מכוער, מגעיל, אתם לא מתביישים לשחות בסחלה של עצמכם. בן אדם חולה ואתם חוגגים. גועל נפש. אתם מדברים על מכונת רעל. פשוט גועל נפש". 

בתגובה אמר לו כספית, כי "הנושא שאתה מעלה הוא מעניין וראוי. גל השמועות המטורף שהגיע למחוזות מאוד חמורים שטף אתמול את כל הארץ. אני יודע שבימים האחרונים היה קשה לדבר איתו כי הוא השתעל כמו טרקטור, אז ניסיתי לעשות סדר. כל מי שיש לו מידע מעבר, שיביא הוכחות. כולם חשבו שנתניהו נוסע ל'שיבא' בעקבות הציוץ שלי, רק שהוא לא נסע לשם".

בנימין נתניהו (צילום: נועם מושקוביץ)
בנימין נתניהו (צילום: נועם מושקוביץ)

"הדברים שלך הם קשקוש מקושקש. אם אתם יודעים שראש הממשלה חולה במשהו ויודעים להוכיח זאת, תפרסמו. אם לא, אל תפרסמו. כך זה עובד בעולם של פעם, לא בעולם של השמועות, הספינים ותיאוריות הקונספירציה. לשכת ראש הממשלה כרגיל טענה שכל הלשכה נדבקה, הם סנטימטר מלהודיע שגנץ הדביק אותם", הוסיף.

לאחר מכן תקף את כספית: "אתה עדיין אומר שאם נעשה רפורמה תחזרו לאותו דבר. כמה אתה תקוע בפוזיציה? כמה עיוור? כמה לא רואה קדימה? כמה בלי עיניים אפשר להיות? אטום למה שגרמת? אמרת שלא תגייס את הילדים שלך, שנפריד את ישראל לשתי מדינות. הערבים שמעו אותך והבינו שהם יכולים לתקוף. לא למדתם כלום. אתם תקועים באותה פוזיציה. אתם פושעים, זה האירוע. עכשיו אתם מדברים על הרמדאן. מי אתם שתחריבו מדינה?".

"נתניהו הוא פוחלץ של יריב לוין, גם ברגע זה", אמר כספית.