הדרמה הפוליטית: חברת הכנסת שרן השכל (הימין הממלכתי) התראיינה היום (רביעי) ב-103FM, וניסתה להסביר את המניעים שהובילו את הסיעה להתפצלות עליה הודיע אתמול השר גדעון סער. "רצנו בשתי מפלגות שונות תחת רשימה אחת. יכול להיות שאם המלחמה והשיח המדיני-ביטחוני לא היה על השולחן באופן מוחלט, זה לא היה מגיע לרגע הזה, אבל בתוך תקופת המלחמה, הפערים בינינו, המדיניים והביטחוניים, כל כך גדלו ויצרו לא מעט חיכוכים בחודשים האחרונים", ציינה. 

בעיצומו של מסע הבחירות: טראמפ קיבל בשורה מעודדת נוספת
"הארון זז לגמרי": רעידת אדמה הורגשה בצפון ומרכז הארץ

עוד הוסיפה כי "אנחנו יכולנו להישאר לא מעט באזורי נוחות ופעם אחר פעם עשינו את מה שאנחנו מאמינים בו מבחינה אידאולוגית וגם מבחינת מה שנכון למדינת ישראל. שמנו את טובת המדינה לנגד עינינו. עשינו את זה כשפרשנו מהליכוד". כמו כן, סתרה את הטענות כי הסיעה פועלת על מנת לחבור לליכוד: "כל התיאוריות האלה שאנחנו הולכים עכשיו לחבור לליכוד ולחבור לנתניהו הן לא נכונות". 

השכל ביקרה בחריפות את השר בני גנץ, בטענה כי שיקוליו כעת אינם ענייניים: "אני חושבת שהשיקולים כמובן הם לא ענייניים, בטח גם ברמה האישית. ברור לכם גם שטובת המדינה היא שגדעון כן יהיה שם, בטח כשאנחנו רואים את ההתנהלות בחודשים האחרונים. אחת הסיבות היא בעצם הביקורת שלנו על ההתנהלות של קבינט המלחמה".