רונן צור, יועץ התקשורת של מטה משפחות החטופים לשעבר, ישקול להצטרף למפלגה פוליטית בבחירות הבאות, כך לפי ריאיון שהעניק היום (שלישי) ל"ג'רוזלם פוסט".

"המטרה הושגה": ראש מטה משפחות החטופים התפטר לאחר כחודש | בן כספית
"פנו אליי, הוא אדם מאוד כוחני": פרטים חדשים על סערת רונן צור

"אני לא שולל אפשרות להתמודד במסגרת רשימה שתוביל לשינוי שיח ולחיבור בין הציבור השמרני והליברלי, שבמקום להילחם זה בזה יוביל לחיבור שימנע הרס לאומי", אמר צור.

צור בן ה-54, הוא יועץ תקשורת ותיק. בשלבים הראשונים של הקריירה שלו עבד עבור דמויות רבות במפלגת העבודה ובשנת 2006 כיהן בעצמו לזמן קצר כחבר כנסת מטעם העבודה. במהלך השנים, החברה שלו, "צור תקשורת" ייעצה וניהלה קמפיין למגוון רחב של תאגידים גדולים, חברות ואנשים פרטיים, כולל חלקם שנויים במחלוקת, כמו הנשיא לשעבר משה קצב, שהורשע בסופו של דבר באונס.

רונן צור, מטה משפחות החטופים (צילום: אבשלום ששוני)
רונן צור, מטה משפחות החטופים (צילום: אבשלום ששוני)

צור נשכר לנהל את הקמפיין עבור מפלגת כחול לבן בראשות בני גנץ כשהתמודדה לראשונה ב-2019. הוא היה דמות בולטת ב-2023 בהפגנות נגד הרפורמה המשפטית. 

לאחר שהתחילה המלחמה, צור היה בתפקיד יועץ התקשורת של מטה משפחות החטופים. לפני כחודש, הוא פרש מתפקידו. בהודעה הרשמית כתב: "במפגש משפחות החטופים שהתקיים הבוקר הובע חשש כבד של משפחות החטופים מפני תגובות של גורמים פוליטיים בקואליציה על מעורבותי בניהול המטה. במפגש הובאו עדויות לכך שחלק מהמשפחות ספגו איומים בביקוריהם בכנסת ובמפגשים עם חברי קואליציה, אשר התנו את סיועם למשפחות החטופים בשינוי הרכב מובילי המטה".