חבר הכנסת אושר שקלים (הליכוד) שוחח היום (שני) עם גדי נס בתוכניתו ב-104.5fm על חוק הגיוס ובפתח דבריו אמר: "אני מאוד מקווה שהוא יעבור. משוכנע שבסוף נמצא פתרון שיהיה מוסכם על כולם. חבל מאוד שעושים מזה קרקס פוליטי".

הפיכה בקואליציה? "יש חברי כנסת מהליכוד שלא יתנו שחוק הגיוס יעבור"
גורם בחמאס מודה: ספגנו מכה בשיפא אבל יש לנו יתרון אחד

ח"כ שקלים מתח ביקורת על התנהלותו של השר יואב גלנט: "שר הביטחון חוטא לתפקידו, הוא מנצל את הנושא המלחמתי כדי להתעסק בפוליטיקה. אפשר לדחות את זה קצת לא יקרה שום דבר. החברה החרדית כן רוצים להתגייס ולתרום. ראינו את ההתגייסות המדהימה שלהם בתחילת המלחמה. בואו ניתן לזה קצת זמן, אנחנו צריכים לנצח את המלחמה. זה עניין של שבועות, אפילו ימים".

על השותפות עם המחנה הממלכתי בקואליציה אמר: "המחנה ממלכתי הם רק על הנייר בקואליציה, בפועל כל החלטה שמתקבלת, עוברת למרות ההתנגדות שלהם. הם לא היו שותפים בתקציב, הם לא היו איתנו בהדחה של ח"כ עופר כסיף, בני גנץ והשרים שלו כמעט ולא משתתפים על בסיס קבוע בישיבות הממשלה, גם כשיזמתי את הדחת חטיב יאסין הם לא שיתפו איתנו פעולה. בשביל מה הוא נמצא שם בקואליציה? עם כל הכבוד. הנסיעה החתרנית שלו לארה"ב שרק עשתה לנו נזק".

עוד הוסיף: "אני חושב שצריך לצרף את גדעון סער וליברמן לקבינט המלחמה, לצרף את כל הכוחות של המחנה הלאומי, ולהרכיב ממשלה כמה שיותר רחבה שנהיה ממשלת 74 במקום 64, זה המספר החדש מבחינתי. חבל מאוד שבני גנץ מנצל את הבמה שנתנו לו בזמן המלחמה כדי להתעסק בפוליטיקה כל הזמן".

בני גנץ מאיים בפרישה מהממשלה ברקע חוק הגיוס (צילום :דוברות בני גנץ)

"הייתה לפני כן את ממשלת בנט, גנץ ולפיד, ובמשך שנה וחצי לא דיברו על חוק הגיוס, הם לא העבירו את זה כי הם רצו את החרדים איתם", והוסיף: "יש פה הרבה מאוד צביעות סביב הנושא של חוק הגיוס".