ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב הערב (שלישי) לדו"ח מבקר המדינה שפורסם מוקדם יותר. "דו"ח המבקר שפורסם היום מזים לחלוטין קמפיין מרושע של מכונת הרעל כנגדי", טען. 

מכה כואבת לחמאס: זה מה שעשה הבכיר האיראני לפני חיסולו בסוריה
"תדמייני שאת יורה על שקמה ברסלר": המשפט בערוץ 14 שעורר סערה

עוד הוסיף כי "המבקר קובע כי ביתי הפרטי לא הושבח, בניגוד לשקרים שהופצו ותפסו אחיזה לצערי. המבקר מאשר כי הכסף הוצא על אבטחה ומיגון של ביתי ברעננה, בזמן שהמעון בבלפור נכנס לתהליך שידרוג בטחוני על בסיס הנחיית השב״כ. יש שקרים רבים שהוזמו בדו״ח, אבל בזמן שחיילנו בחזית אני בוחר לא לעסוק עוד בנושא.

זירת הפיצוץ ליד שגרירות איראן בדמשק (צילום :רשתות ערביות)

כאמור, מבקר המדינה פרסם מוקדם דו"ח שעוסק בסוגית מעון ראש הממשלה. "אין דרך להסביר כיצד אומת הסטרטאפ לא מצליחה להקים מעון לראש ממשלת ישראל במשך עשור שלם ואף שיפוץ המעון בבלפור נגרר שנים ארוכות", מציין אנגלמן בדו"ח הביקורת הנוקב.

מהדו"ח עולה, כי משרד ראש הממשלה הוציא בשנים האחרונות כ- 56 מיליון שקל על בינוי ומיגון מעונות פרטיים של שלושה ראשי ממשלה: בנימין נתניהו - 27 מיליון שקל, נפתלי בנט - 25 מיליון שקל ויאיר לפיד - 4 מיליון שקל.

"גם בעת המלחמה, לא קיבלתי הסבר מדוע מוציאים עוד ועוד מיליוני שקלים על מיגון המעונות הפרטיים של ראש הממשלה נתניהו", מציין עוד אנגלמן – "זאת בשעה שהמעון ברחוב עזה כלל אינו מותאם לאיומי מלחמה ומשכך בשבועות הראשונים של המלחמה ראש הממשלה לא התגורר בו". 

הוא מתריע, כי הבינוי בנכסים פרטיים מביא לעירוב לא רצוי בין הפרטי לציבורי. "משרד ראש הממשלה אף לא סיפק הסבר מדוע במקום לבזבז עשרות מיליוני שקלים, שיורדים לטמיון על שיפוץ מעונות פרטיים. המשרד לא רכש דירה חלופית בירושלים, שתהיה בבעלות המדינה ובה יושקעו כספי הציבור והיא תעמוד לרשות כל ראשי הממשלה", נטען עוד בדו"ח הביקורת.