יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן שוחח הערב (רביעי) עם בן כספית ואריה אלדד בתוכניתם ב-103FM והתייחס להתפתחויות הביטחוניות האחרונות. "קבינט המלחמה לא מצליח לקבל החלטות", אמר. "הכל שם מאבקי כוח ואגו, ככה לא מנהלים מלחמה".

תכנית הביטחון של אביגדור ליברמן - פחות מטוסים יותר טילים
עם הפנים לאיראן: "ה-F-15 החדש שישראל מעוניינת לקנות הוא המפציץ הטקטי הטוב בעולם"

הוא המשיך: "אין קבלת החלטות, אני רואה את המסמך של גדי איזנקוט שהוא קובע - 'שלושה חודשים לא מתקבלות החלטות, מטרות המבצע לא הושגו או הושגו חלקית'. אני זוכר שבין מטרות המלחמה הייתה גם שליטה מבצעית. בחודש ינואר היינו אמורים להגיע לשליטה מבצעית בעזה, אין לנו שליטה מבצעית. מי ששולט זה חמאס, אנחנו שולטים באותם מקומות שיש בהם חיילי צה"ל. עם ארבע חטיבות אי אפשר להגיע לשליטה מבצעית ברצועת עזה".

בהמשך התייחס ליברמן לעסקת מטוסי ה-F35 עם ארצות הברית, ואמר: "ישראל לא יכולה להמשיך להסתמך רק על חיל האוויר, כשעזבתי את משרד הביטחון השארתי הכוונה להקים חיל טילים. כדי לתקוף את החות'ים וכל מיני מיליציות בסנדלים שמשגרים עלינו טילים, נצטרך עשרות מטוסים באוויר. חיל האוויר צריך לעשות עם עצמו בדק בית, עד כמה יצליח לעמוד במתקפה קשה של עשרות, מאות ואולי אפילו אלפי טילים".

על החיסול בדמשק שמיוחס לישראל, אמר: "האזור הולך להתחמם משמעותית, אנחנו לא יודעים מאיפה הם יגיבו ולאן הם יגיבו ואיך הם יגיבו, אבל אם אני היום שר הביטחון, דבר ראשון צריך לחשוב על אפשרות של עליית מדרגה. האיראנים לא יוותרו. הם לא יוותרו, לא יבליגו וצריך להיות מאוד דרוכים ועירניים. אנחנו מכירים את האיראנים, אין סרט כזה שהם הולכים לוותר או לספוג את הדבר הזה", סיכם.

זירת החיסול בסוריה  (צילום: רשתות ערביות)
זירת החיסול בסוריה (צילום: רשתות ערביות)