תגובות סוערות בזירה הפוליטית והמדינית לאחר מתקפת איראן: נתן אשל, מקורבו של נתניהו, אמר היום כי "‏הנס שלנו הוא שנתניהו ראש הממשלה שלא נענה להתלהמות של אנשים שלא מבינים כלום בצבא ורוצים תגובה מיידית באיראן. ‏אני סומך רק עליו שיעשה את מה שצריך לעשות ובזמן הנכון".

הפלסטינים טוענים: "ישראל מאפשרת חזרה של משפחות לצפון הרצועה" - כך הגיבו בצה"ל
נתניהו צייץ בסיום הלילה וחטף: "לא עשית כלום, הסתתרת בבונקר"

בתוך כך, לאחר המתקפה האיראנית על ישראל נמל התעופה מהראבאד בטהרן ושדות תעופה אחרים הודיעו על ביטול טיסות עד מחר בבוקר, זאת ברקע דיווחים על כך שישראל עוד צפויה להגיע על המתקפה. בכיר ישראלי בכיר מסר כי: "איראן חוותה הלילה כישלון אסטרטגי מוחלט, ועכשיו תורם לדאוג ולהיות ללא שינה".

אל תגידו לא ידענו - הטבה מיוחדת למי שרוצה ללמוד אנגלית. לחצו כאן לשיעור ניסיון מתנה וללא התחייבות>>

גורמים במערכת הביטחון אומרים הבוקר לגלי צה"ל: "אנחנו מסתכלים גם על הכוונות האיראניות ולא רק על התוצאות של המתקפה. הכוונה הייתה לפגוע באופן משמעותי בבסיס אסטרטגי של מדינת ישראל. המרחק בין מה שאיראן ניסתה להשיג למה שקרה בפועל - שנות אור. הדיונים במערכת הביטחון יתמקדו בשאלה - האם להגיב נגד איראן בהתאם להיקף המתקפה שהוציאה, או בהתאם לתוצאות שהשיגה". 

יוסי כהן, ראש המוסד לשעבר אמר בראיון לרשת ב' כי "תמיד נוכל להגיב ולתקוף באיראן. הייתי מנסה לבחון את האופציה לסגירת האירוע ולא להגיב".

משרד החוץ של איחוד האמירויות מסר: "אנו מביעים את דאגתנו מהמצב וקוראים לעצור את ההסלמה והאיפוק כדי למנוע השלכות מסוכנות".

קבינט המלחמה צפו להתכנס היום בשעה 15:30, זאת לצורך המשך דיונים בדבר צעדי ההמשך.  

טלי גוטליב כתבה ברשת ה-x: "אחרי שגזרתי על עצמי איפוק ואחרי שבח והודיה לקב״ה על ניסים גלויים אתמול. אם הממשלה הזו תיכנע לדרישת ביידן ולא תנצל את הזדמנות הפז לתקוף באיראן ולחסל את האיום האיראני, הממשלה הזו מבחינתי לא תהיה ראויה עוד לאמון. אם הממשלה הזו לא מבינה את חובתה להשיב את אלמנט ההרתעה ולהשיב במתקפה נגד איראן היא מסכנת את עתידה של מדינת ישראל. אם הממשלה מונהגת בידי פחדנים שסרים למרות ארה״ב היא תהיה אשמה בתופת שתבוא חלילה על ישראל בעתיד. אם! הלוואי שאני טועה. 
כל דקה שעוברת בלי לתקוף את איראן היא בכיה לדורות".

דני דנון צייץ בנוסף כי "ה-7.10 הזכיר לנו את מה שהיה ידוע תמיד - מדינת ישראל לא יכולה לבנות את תפיסת הבטחון שלה על הגנה בלבד. הצגנו הלילה יכולות הגנה פנומנליות, כעת חייבים להציג את יכולות ההתקפה ולשקם את ההרתעה של צה״ל".