ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון יואב גלנט, הגיבו היום (חמישי) באופן מרומז על דבריו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן בנוגע לאספקת הנשק לישראל, במקרה של פעולה נרחבת ברפיח. "אני אומר למנהיגי העולם - : שום לחץ שמופעל עלינו, שום החלטה בשום פורום בינלאומי, שום דבר לא יעצור את ישראל מלהגן על עצמה", חזר נתניהו על דבריו מיום השואה שנערך בתחילת השבוע. 

"בגידה"; "זקוקים לדונלד טראמפ": התגובות בארה"ב ובקהילה היהודית לביידן
ביידן הטיל הלילה פצצה: זאת הסיבה המרכזית שהובילה אותו למקום הזה

עוד הוסיף כי "כראש ממשלת ישראל – מדינת היהודים היחידה בעולם – אני מבטיח היום מירושלים, ביום הזיכרון לשואה ולגבורה- אם ישראל תיאלץ לעמוד לבד - נעמוד לבד".

ג'ו ביידן מתבלבל פעם נוספת (צילום :שימוש לפי סעיף 27א')

גלנט מצידו, ציין: ״אני פונה ואומר מכאן לאויבי ישראל ולחבריה הטובים ביותר – אי אפשר להכניע את מדינת ישראל – לא את צה"ל, לא את משרד הביטחון, לא את מערכת הביטחון ולא את מדינת ישראל. אנחנו נעמוד, נשיג את המטרות שלנו – נכה את החמאס, נדביר את החיזבאללה ונביא ביטחון״.

כאמור, ביידן מסר במהלך ריאיון שקיים לרשת CNN, כי "אם ישראל תפעל באזורים בהם ריכוזי אוכלוסייה צפופים ברפיח - נפסיק אספקת פצצות ופגזים נוספים". בהמשך הריאיון התייחס ביידן ליום שאחרי המלחמה, במה שנשמע כמו מסלול עוקף ישראל, ואמר כי "אנחנו פועלים מול מדינות ערביות שמוכנות לקחת עליהן את שיקום רצועת עזה ביום שאחרי המלחמה, ולקדם את הקמת המדינה הפלסטינית לפי חזון שתי המדינות".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]