ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט התראיין היום (שישי) ברשת החדשות האמריקאית CNN בנוגע למלחמה בעזה. עם זאת, נשאל בנט אודות המשבר ביחסי ישראל-ארה"ב והציוץ של השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר נגד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן.

בן גביר: "כתבתי בעדינות"; גמליאל: "רומנטיקן, הוסיף לב" | סערת ביידן בקבינט
נתניהו מגיב לביידן: "אם נצטרך לעמוד לבד, נעמוד לבד"

"זו תגובה ילדותית ואינפנטילית ואני לחלוטין לא מתכוון להגן על כל דבר טיפשי שאומר כל שר", אמר בנט במהלך הריאיון, "אני מדבר בעיקר בשם הזרם המרכזי בישראל, ימין ושמאל, דתיים וחילונים".

"אנחנו רוצים לשמור על יחסים טובים עם ארה"ב, אנחנו יודעים שארה"ב היא חברתנו הגדולה ביותר", הבהיר בריאיון, "אנחנו נמצאים בזמן שבו ישראל מותקפת מתימן, מעיראק, מאיראן, מסוריה, מלבנון, מעזה, זה הזמן שבוא אנחנו צריכים לעמוד יחד, להילחם בטרור, לנצח ולסיים עם זה".

בתגובה לריאיון של בנט ב-CNN, צייץ השר לביטחון לאומי בן גביר נגד רה"מ לשעבר וכתב: "אל תצא לשמש נפתלי, חם היום, ויש לך הרבה חמאה על הראש". 

כזכור, אתמול צייץ בן גביר נגד נשיא ארה"ב ג'ו ביידן וכתב: "חמאס ❤️ ביידן". הציוץ הגיע בעקבות האיומים של האחרון להפסיק לשלוח לישראל פצצות ופגזי ארטילריה אם ישראל תפתח בפעולה צבאית נרחבת ברפיח. 

נשיא המדינה יצחק הרצוג התייחס לדבריו של בן גביר ותקף בחריפות: "חשוב לי לומר שגם כשיש ויכוחים ורגעים מאכזבים בין ידידים ובני ברית, יש דרך איך לברר את המחלוקות וחובה להימנע מאמירות וציוצים חסרי בסיס, חסרי אחריות ומעליבים הפוגעים באינטרס הביטחוני הלאומי של מדינת ישראל".