נשיא ארצות הברית לשעבר, ביל קלינטון, הודה כי הוא ניסה להתערב בבחירות בישראל ב-1996 לטובת ראש הממשלה דאז ויו"ר מפלגת העבודה, שמעון פרס ז"ל. קלינטון הוסיף כי לאחר שנתניהו ניצח בבחירות ועלה לשלטון, הוא נהג ב"חוצפה" בפגישתם הראשונה בבית הלבן. קטעים מהראיון שודרו הערב (שלישי) בחדשות ערוץ עשר.
"יהיה הוגן לומר זאת. ניסיתי לעשות זאת בדרך שבה לא אהיה מעורב באופן גלוי", אמר קלינטון על ההתערבות בבחירות. "ניסיתי לעזור לו (לפרס) כי חשבתי שהוא תומך יותר בתהליך השלום וניסיתי לעשות זאת בדרך ששירתה, לדעתי, את האינטרס של ישראל, בלי לומר דבר על ההבדלים במדיניות פנים, בלי שום דבר אחר". באופן אירוני, הודאתו של קלינטון מגיעה בתקופה שבה אשתו הילרי, מועמדת המפלגה הדמוקרטית בבחירות 2016, מוחה על ההתערבות הרוסית בבחירות בארצה וטוענת כי היא סייעה לניצחונו של יריבה, הנשיא דונלד טראמפ.  


בהמשך הראיון, הנשיא האמריקאי לשעבר סיפר על חוסר הנוחות שחש בפגישתו הראשונה עם ראש הממשלה נתניהו בבית הלבן בוושינגטון. "הוא רצה שאדע שהוא יודע שאני לא תומך בו ושהוא הביס אותנו בכל מקרה. הוא התנהג בצורה שאופיינית מאוד לביבי", אמר קלינטון. "אבל הבנתי שהוא מנהיג המדינה עכשיו, ואם אני רוצה לנסות ולתמוך בשלום, אני מוכרח למצוא דרך לעבוד איתו. לא כעסתי כל כך, הייתי פשוט נבוך מהחוצפה שבה הוא התנהג. אבל זה מי שהוא, הוא עשה את זה בצורה טובה".  

קלינטון התייחס גם למצב המדיני בין ישראל לפלסטינים ואמר כי הקואליציה בישראל לא מעוניינת בהמשך השיחות. "עד שראש הממשלה נתניהו שב לתפקידו, המצב הביטחוני בגדה המערבית היה טוב יותר בצורה בולטת בזכות הנשיא עבאס", אמר. "עכשיו הקואליציה שבראשות נתניהו, לדעתי, הם מאמינים שהפלסטינים חלשים מדי בכדי לעשות להם צרות ונראה שהביטחון עובד. אבל אני עדיין מקווה שביום מן הימים אם יצליחו להשיג פיוס הגון כלשהו, ישראל תשגשג אפילו יותר".