השר לשיתוף פעולה אזורי צחי הנגבי (הליכוד) התנצל הערב (חמישי) על הדברים שאמר, לפיהם יש הבדל בין תושבי תל אביב לבין תושבי הדרום. "מודע לכך שהאמירות גרמו לכאב עצום בקרב תושבי הדרום", אמר בשיחה עם "החדשות", "אני מצדיע לגבורת התושבים ואני מקווה שהם מבינים שהדברים נאמרו בהיסח הדעת".

"אני מקווה שהדברים שאמרתי כעת יבהירו שאני מבין שמה שאמרתי בבוקר היה שגוי ולא היה בכוונת מכוון", אמר השר, "אני מכיר לעומק את הכאב שלהם". הוא הוסיף: "נסעתי לשדרות בלי פמלייה ובלי תקשורת, כדי לשמוע מה קורה להם". 

מוקדם יותר היום, ראש הממשלה בנימין נתניהו פרסם הודעה בעקבות הדברים ובה נכתב כי הממשלה בנימין נתניהו שולל לחלוטין את האמירה שיש הבחנה בין העוטף לבין תל אביב. התוקפנות של חמאס איננה ״מינורית״ ואין הבחנה בין הירי של חמאס לעבר יישובי הדרום לבין ירי לכל אזור אחר במדינת ישראל"

כזכור, השר לשיתוף פעולה אזורי, התייחס בראיון לגל"צ לטענות כי ירי על תל אביב או איזור המרכז היה מוביל לתוצאה אחרת מבחינת תגובת הממשלה. "יש הבדל בין בירתה הכלכלית של ישראל או נתב"ג, לבין יישובים אחרים", אמר, "כדי למנוע את המצב, צריך לבחון חלופות אחרות".